Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ ایگور کولاکویچ پس از پیروزی سه بر دو تیم والیبال ایران برابر ایتالیا در نخستین دیدارش در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، درباره کسب این برد ارزشمند اظهار کرد: امروز(سه شنبه) ما موفقیت بزرگی را کسب کردیم و برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع فصل ما سه بر صفر برابر ایتالیا شکست خورده بودیم. امروز هم فرصت داشتیم که سه بر یک برنده بازی شویم اما این شانس را از دست دادیم ولی با این حال بسیار از این پیروزی خوشحالم.
او ادامه داد: ما با امید و آرزوهای بسیاری پا به این تورنمنت گذاشته‌ایم و به دنبال خلق شگفتی در برابر تیم‌های قدرتمندتر از خود در جهان هستیم. امروز اولین شگفتی را خلق کردیم و این فرصت را داریم تا در برابر برزیل، آمریکا و فرانسه و ژاپن هم به برتری دست یابیم.
کولاکویچ تاکید کرد: آمریکا دارنده مدال برنز المپیک است و برزیل مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد. ژاپن هم جزو تیم‌هایی است که در زمین خود بسیار قدرتمندانه بازی می‌کند و نیز فرانسه قهرمانی لیگ جهانی را یدک می‌کشد، پس ما در هر روز می‌توانیم با کسب پیروزی یک سورپرایز داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: در بازی برابر ایتالیا، تفاوت‌هایی بین بازی دو تیم مشهود بود. ایتالیایی‌ها اشتباهات زیادی داشتند و ریسک بالایی را انجام دادند. ایتالیا هرچند بیش‌تر از ایران موفق به دفاع روی تور شد اما در مقابل ایران در دریافت و تبدیل توپ‌ها به امتیاز از پشت خط فوق‌العاده ظاهر شد. ما در لیگ جهانی در چنین سطحی بازی نکردیم. در این دیدار هر ست بسیار نزدیک دنبال شد.
کولاکویچ در پایان گفت: از این که با پیروزی این دیدار را به پایان رساندیم خوشحالم ولی ما پنج ست بازی کردیم و باید برای دیدار فردا (چهارشنبه) برابر آمریکا به خوبی استراحت کنیم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری مدیر مرکز رصد فرهنگی گفت: جدیدترین گزارش مرکز رصد فرهنگی با عنوان «ایران در آینه شاخص‌های جهانی فرهنگ» با تکیه بر داده‌های پیمایشی بین‌المللی منتشر شد. در این گزارش وضعیت ایران در شاخص‌های مختلف فرهنگی از جمله ارزش‌های اجتماعی، هنجارها و کلیشه‌ها، خوشبختی و رفاه، سرمایه اجتماعی و اعتماد، ارزش‌های اقتصادی، تصور از فساد، مهاجرت، امنیت، دانش و فناوری، ارزش‌های مذهبی و اخلاقی و فرهنگ سیاسی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: مرکز رصد تلاش نموده تا با نمره‌دهی به وضعیت ایران و جهان، بتواند تصویری مقایسه‌ای از تصور جهانی نسبت به وضعیت ارزش‌ها و نگرش‌های مردم ایران ارایه دهد. علیرغم نقدهای محتوایی و روش‌شناختی به پیمایش‌های جهانی، آشنایی با تصویر برساخته از ایران در این پیمایش‌ها نقش مهمی در سیاست‌گذاری با تکیه بر محیط‌شناسی پیرامونی دارد.

مدیر مرکز رصد ادامه داد: گفت: بر اساس این داده‌ها، ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان با کمترین نگرانی نسبت به وقوع جنگ است و از سویی دیگر احساس امنیت در ایران کماکان در مقایسه با میانگین جهانی، وضعیت مطلوب‌تری دارد. داده‌های این گزارش علمی نشان می‌دهد که در ایران ارزش‌های اخلاقی نیز نسبت به وضعیت جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است و می‌توان جامعه ایران را در مقایسه با دیگر کشورها یک جامعه اخلاقی توصیف کرد.

اصغری گفت: داده‌های معتبر پیمایش جهامی نشان می‌دهد غیرقابل‌توجیه‌ترین رفتار نزد ایرانیان، دزدی، خودکشی، کتک‌زدن زن از طرف شوهر، گرفتن رشوه و همجنس‌گرایی است و مردم ایران بیش از میانگین جهانی نسبت به این بی‌اخلاقی‌ها موضع منفی دارند. مرکز رصد فرهنگی کشور تلاش می‌کند با گزارش‌های رصدی خود، تصویری روشن، دقیق و پژوهش‌پایه از داده‌های ملی، محلی و جهانی را در اختیار پژوهشگران و سیاست‌گذاران قرار دهد.

کد خبر 6093810 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم