Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۰ هزار هکتار از طرح ۴۶ هزار هکتاری آبرسانی به اراضی دشت سیستان در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش بی‌باک به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در بازدید از روند طرح آبرسانی به اراضی دشت سیستان گفت: این طرح در بستر دویست هزار هکتار از اراضی دشت سیستان انجام می شود اما به علت محدودیت منابع آب و تخصیص ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب برای این طرح، ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان در این طرح دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را تاکنون ۵۰ درصد عنوان کرد.

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اشتغالزایی این طرح و طرح های جانبی در این منطقه را بیش از سه هزار نفر عنوان کرد.

وی مجموع اعتبارات سال جاری برای طرح های نوین آبیاری در کشور را سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم سیستان و بلوچستان از این اعتبارات امسال ۱۱۲میلیاردتومان است.

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی افزود: برای طرح آبرسانی دشت سیستان هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این طرح به هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل شدن نیاز دارد.




+0 -0 sn_facebook sn_googleplus sn_telegram sn_viber sn_whatsapp sn_whatsapp sn_whatsapp


تصاویر برگزیده تابستان گردی در ساحل رادیو دریای چالوس کمک خیرین به کودکان کلوار دیدار رئیس دانشگاه ملی استرالیا با علی اکبر ولایتی تصاویر/ کافه گربه!
تعداد نظرات: 0 منتشر نشده: 0 ارسال نظر نام: ایمیل:
کد جدید

نظر: ارسال لغو آخرین اخبار ویژه
آمار و اطلاعات : حاضرین آنلاین : ۴,۸۰۶ نفر تعداد کل اخبار : ۸۱۹,۷۴۲ مورد صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS

rssinstagram googleplus facebook telegram

© تمامی حقوق این سایت برای بی‌باک‌نیوز محفوظ است

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس

مرتضی بحرانی به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدمجید موسوی ظهر امروز در  آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تغییرات مدیریتی را یکی از اسباب تحول و ارتقای توانایی‌های سازمانی دانست و اظهار داشت: مهمترین سیاست وزارت جهاد برای توسعه بخش کشاورزی و افزایش بهره‌وری و تکمیل چرخه زنجیره تولید است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تحولات اساسی در بخش کشاورزی در دولت سیزدهم شاهد هستیم تصریح کرد: در این عرصه توسعه طرح‌های آبیاری نوین و افزایش تولید مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی استفاده از متخصصان در رشد و توسعه طرح‌های کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: آقای منفرد در مدت تصدی پست جهاد کشاورزی استان بوشهر خدمات قابل توجهی ارائه داشته که فعالیت‌ها و خدمات آن مورد تحسین و قابل تقدیر است.

موسوی، خدمت صادقانه و جهادی را از خصوصیّات بارز دکتر منفرد دانست و گفت: مرتضی بحرانی با توجه به سوابق ارزنده، به‌عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی می‌شود.

مشاور و مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، حکم انتصاب مرتضی بحرانی ، سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر را که از سوی وزیر جهاد کشاورزی امضا شده بود، به وی اعطا کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات نوذر منفرد قدردانی کرد.

15 درصد تسهیلات بانک‌ها به بخش کشاورزی پرداخت شود

علی باستین نیز در این مراسم با تبریک به رزمندگان اسلام در پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی اظهار داشت: با حرکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موجی از شادمانی و خوشحالی و امید در مردم ایجاد شد.

وی نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و با بیان اینکه جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم است تصریح کرد: این مجموعه حداقل 20 تا 25 درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون به خودش اختصاص داده است و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی، ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم 8 درصد تعیین شده و رشد 5.5 درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است. بهره‌وری بخش کشاورزی استان 12 درصد است. افزایش 7 برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

باستین نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

وی اصلاح الگو کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه و لازم است 15 درصد تسهیلات بانک‌های غیرتخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • هشدار وزارت جهاد کشاورزی به گران‌فروشی جوجه یک‌روزه گوشتی
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سهم۵۰ درصدی کاشت پسته در کشاورزی رشتخوار
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد