Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@04:27:44 GMT

ارزیابی اماکن پرخطر منطقه 20

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۶۶۹۷

ارزیابی اماکن پرخطر منطقه 20

دومین نشست فصلی مدیریت بحران منطقه 20 با محوریت ارزیابی اماکن آسیب پذیر و پرخطر برگزار شد و تهیه اطلاعات کلیدی از این اماکن در اولویت تمامی ادارات و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، احمد غلامی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در دومین نشست فصلی مدیریت بحران که با حضور محسن کریمی مشاور شهردار منطقه برگزار شد، گفت: مدیریت بحران اماکن و به ویژه مجتمع های مسکونی یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است و به همین منظور ارزیابی و بررسی اماکن آسیب پذیر و پرخطر در دستور کار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی ایجاد حساسیت و جلب مشارکت و تعامل از سوی اداره ها و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران را از مهمترین اهداف نشست های فصلی برشمرد و افزود: تمامی ادارات و نهادهای شهری ملزم به تهیه اطلاعات کلیدی و بررسی ایمنی تمامی اماکن و مجتمع های مسکونی شدند تا در زمان بروز حوادث غیرمترقبه بتوانند در کوتاه ترین زمان بحران های احتمالی را مدیریت کنند.وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری نسبت به تشکیل مدیریت بحران در اماکن اقدام کرده است، گفت: شناسایی اماکن آسیب پذیر، هماهنگی با مسئولین و مدیریت اماکن، برگزاری دوره های آموزشی امدادی، تهیه سند مخاطرات اماکن و در نهایت برگزاری مانورهای آمادگی از جمله مراحل فرآیند تشکیل مدیریت بحران در اماکن است.غلامی به شکل گیری مدیریت بحران و آمادگی 201 مورد از اماکن منطقه 20 طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: آموزش و شکل گیری مدیریت بحران در یک صد و 65 مکان اعم از مدارس، سراهای محله، ساختمان های اداری و مجتمع های مسکونی نیز در برنامه سال جاری مدیریت شهری قرار دارد که طبق برنامه زمان بندی شده اجرا می شود.این نشست با ارائه نقطه نظرات اعضاء ستاد مدیریت بحران در خصوص نحوه ارزیابی اماکن پرخطر ادامه یافت و مدیر دفاتر خدمات نوسازی بافت فرسوده نیز توضیحاتی در خصوص روند نوسازی بافت های فرسوده ارائه کرد.نشست فصلی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با حضور مشاور شهردار منطقه، دبیر ستاد مدیریت بحران و مدیران ارشد و اجرایی شهرداری منطقه 20 و نمایندگان و اعضاء تخصصی و عمومی ادارات شهرری در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزارشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری