Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشته های تخصصی در حوزه های علمیه کشور تدریس می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما،قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور امروز در حاشیه دیدار با آیت ا.. نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه رشته‌های تخصصی مورد نیاز جامعه و توجه جوانان کشور است، افزود:در کنار فقه و اصول که اساس کار حوزه‌های علمیه و نظام آموزشی این مراکز است، از این به بعد با گسترش و دایر شدن محسوس رشته‌های تخصصی در استان‌ها و مدارس عالی کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حبیب الله غفوری ،دایر شدن رشته‌های تخصصی حوزه‌های علمیه را موجب تنوع و بازدهی بیشتر در حوزه‌های علمیه دانست و افزود: رشته‌های دایر مجموعه‌ای از رشته‌های تفسیر، علوم حدیث، فلسفه، کلام، مهدویت، نهج‌البلاغه، مشاوره دینی و مذهبی و مجموعه‌ای از رشته‌ها و گرایش‌هایی از رشته‌های اعلام شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد حوزه علمیه علاوه بر تحقق مطالبات مراجع تقلید، تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی نیز است، افزود: علاوه بر افزایش کمیت پذیریش بر ارتقاء کیفیت پذیرش نیز تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی