Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری شاهد پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان هستید.

جسد دختر غرق شده در کانال کشاورزی پیدا شد + تصاویر


دستگیری 3 گرداننده کانال تلگرامی توهین به مقدسات در ایلام

کاهش میزان سرقت‌های مسلحانه و شرارت در کشور/ پلیس سیار جایگزین کلانتری‌ها می شود

تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان حادثه دیده داراب


شناسایی باند عرضه مشروبات الکلی/قمه کشان به حداکثر مجازات قانونی محکوم شدند

قاتل مامور نیروی انتظامی به هلاکت رسید

کشف اسب اشکانی در کیاسر


انهدام دو شبکه گسترده قاچاق سلاح در کرمان

انتهای پیام/ع

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان