Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@20:05:32 GMT

نيمه دوم دقيقه 65؛ الاهلي يک- پرسپوليس يک

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۹۳۹۵

خبرگزاري آريا - نيمه دوم ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و الاهلي عربستان از دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان با نتيجه يک بر يک در حال برگزاري است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، در جريان دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، تيم‌هاي فوتبال الاهلي عربستان و پرسپوليس ايران از ساعت 19:45 در ابوظبي به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقيقه 2: ارسال کرنر توسط يران الاهلي فرصت خوبي براي اين تيم ايجاد کرد و درحالي که شجاع خليل زاده قصد داشت با يک ضربه سر توپ را دفع کند، ضربه سر او را بيرانوند مهار کرد تا وارد دروازه نشود.
دقيقه 4: ارسال خوب شاگردان برانکو در ميان مدافعان حريف فرصت خوبي را براي علي عليپور ايجاد کرد و اين بازيکن هم دروازه حريف را باز کرد.
دقيقه 11: کمال کاميابي نيا با خطاي شديد که روي وليد باخشووين، باعث شد داور مسابقه کارت قرمز به او نشان دهد تا پرسپوليس 10 نفره شود.

دقيقه 16: مهدي طارمي در ميان مدافعان حريف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جريمه دروازه پرسپوليس را هدف قرار داد اما شوت او به بيرون رفت.
دقيقه 17: اينبار علي عليپور حرکتي را از سمت راست انجام داد و درحالي ک مهدي طارمي در فرصت بسيار مناسبي بود اما پاس عليپور به طارمي نرسيد و با دخالت مدافع حريف به بيورن رفت.
دقيقه 19: علي عيلپور باز هم از سمت راست حرکت کرد و با عبور از يک مدافع، ضربه اي را با پاي راست به سمت دروازه زد اما شوت اين بازيکن با اختلاف کمي به بيرون رفت.
دقيقه 37: با اشتباه مدافعان پرسپوليس تايسير جاسم پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يک ضربه پاي راست دوزاه بيرانوند را هدف قرار داد اما شوت اين بازيکن راهي به دروازه نداشت.
دقيقه 42: نفوذ وحيد اميري مي توانست موقعيت بسيار خوبي براي گلزني پرسپوليس باشد که مدافعين الاهلي توپ را برگشت دادند.
دقيقه 44: ضربه ايستگاهي محسن مسلمان به مهدي طارمي رسيد و طارمي هم با سينه توپ را به احمدزاده رساند، اما ضربه سر ضرب احمدزاده با واکنش به موقع مدافع الاهلي دفع شد.
دقيقه 52: صالح العمري در محوطه جريمه صاحب موقعيت شد و با جاگذاشتن مدافعان حريف، با يک ضربه زيبا دروازه پرسپوليس را باز کرد.
دقيقه 56: خطا بر روي طارمي در محوطه جريمه الاهلي توسط داور پنالتي گرفته نشد.
دقيقه 60: نفوذ بازيکنان الاهلي از سمت چپ خط دفاعي پرسپوليس موقعيت خوبي را در اختيار اين تيم قرار داد. اين توپ پس از ارسال به صورت زميني توسط مدافعين پرسپوليس برگشت داده شد و در برگشت ضربه مهاجم الاهلي بي دقت زده شد تا اين موقعيت خطرناک براي الاهلي از دست برود.
پرسپوليس امروز (سه‌شنبه) با ترکيب عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني، شجاع خليل‌زاده، محمد انصاري، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحيد اميري، علي علي‌پور و مهدي طارمي به مصاف الاهلي عربستان رفت.
الاهلي عربستان هم امروز (سه‌شنبه) با ترکيب محمد الاويس، وليد باخشووين، تايسير جاسم، محمد عبدالشافي، محمد الفتيل، صالح العمري، کلاوديمير د سوزا، سعيد المولد، معتز هوساوي، لئوناردو د سوزا و عمر السومه به مصاف پرسپوليس ايران رفت.
پرسپوليس امروز (سه‌شنبه) با ترکيب عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني، شجاع خليل‌زاده، محمد انصاري، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحيد اميري، علي علي‌پور و مهدي طارمي به مصاف الاهلي عربستان رفت.
الاهلي عربستان هم امروز (سه‌شنبه) با ترکيب محمد الاويس، وليد باخشووين، تايسير جاسم، محمد عبدالشافي، محمد الفتيل، صالح العمري، کلاوديمير د سوزا، سعيد المولد، معتز هوساوي، لئوناردو د سوزا و عمر السومه به مصاف پرسپوليس ايران رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)