Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:22:11 GMT

آخرين جزئيات قتل 2 خواهر در تهرانپارس توسط پدر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۹۴۶۷

خبرگزاري آريا - حدود ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتري 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشيک قتل پايتخت اعلام کردند که يک پدر دو دخترش را به قتل رسانده و سپس خودکشي کرده است.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پدر با ضربات متعدد چاقو دو دخترش را به قتل رساند و پس از قتل با دست‌نوشته‌اي علت جنايت را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتري 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشيک قتل پايتخت اعلام کردند که يک پدر دو دخترش را به قتل رسانده و سپس خودکشي کرده است.
بنابر اظهارات مأموران عامل جنايت، با خواهرش تماس گرفته و اعلام کرده بود پس از به قتل رساندن دو دخترش، در منزلشان با سيانور خودکشي کرده است که مأموران در صحنه جرم حاضر شده و عامل جنايت درحاليکه نيمه‌جان بود با اورژانس به بيمارستان تهرانپارس منتقل و مراتب به به بازپرس امور جنايي تهران اعلام شد.
دقايقي بعد از اعلام خبر، قاضي ايلخاني در صحنه جرم که يک آپارتمان سه طبقه در فلکه سوم تهرانپارس، خيابان 198 شرقي بود حاضر و مشغول تحقيقات درباره اين پرونده شد.
با حضور بازپرس در محل جنايت مشاهده شد اجساد غرق در خون دو دختر هفده و بيست و يک ساله به نام سوگند و سولماز در حاليکه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌اند، داخل آشپزخانه افتاده است همچنين يک قمه که جنايت با آن انجام شده بود،‌ داخل آشپزخانه کشف شد.
در ادامه تحقيقات کارآگاهان با دست‌نوشته‌اي روي تلويزيون مواجه شدند که قاتل در آن عنوان کرده بود به خاطر اختلافاتي که با همسر و برادران همسرم داشتم اين کار را انجام دادم، برادرهاي همسرم در زندگي من دخالت کرده و باعث شدند تا به من خسارات مالي وارد شود.
کارآگاهان در ادامه بررسي‌ها سراغ همسايه‌هاي مقتولان رفتند که يکي از همسايه‌ در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 8:30 شب با صداي «بابا،‌ بابا» يکي از دخترها تا مقابل در خانه آنها آمدم اما صدا قطع شد و به منزلمان برگشتم.
بررسي‌ها در رابطه با اين پرونده نشان داد که مادر اين دو دختر حدود 40 روز قبل منزل را ترک کرده و به خانه رفت‌وآمد نداشته است همچنين عامل جنايت داراي شغل بوده و وضعيت مالي بدي نداشته‌ است.
تحقيقات درباره اين پرونده‌ها ادامه داشت که خبر رسيد عامل جنايت در بيمارستان جان خود را از دست داده است.
سرانجام با دستور قاضي ايلخاني؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت، اجساد هر سه نفر براي بررسي بيشتر به پزشکي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.
تسنيم
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش خواهد رساند.

این در حالی است که دایی هم عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو