Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت گفت: تهران سخنرانان و مداحان باید نسبت به سیاست بازی، برخورد با انقلابی‌ها و تندرو خواندن آنها، رشوه، بیکاری و تبعیض روشنگری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از تهران نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران لحظاتی پیش در مراسم «پیام‌آوران عاشورا» که در سازمان تبلغات شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر میکنم در این ایام بیش از یک دهه شادیتان را دیدیم و به مناسبت عید قربان تا ولادت حضرت کاظم جنب و جوش عاشقانه روح را تازه می‌کرد و الان خودتان را برای ایام عزای امام حسین علیه‌السلام آماده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه وظیفه اول مداح این است که باید سیره امام، راه امام و منش امام را معرفی کند اظهار داشت:اولین قدم امام برداشتن فساد از فساد اخلاقی اعتقادی و عملی است.

وی با اشاره به اینکهامام حسیندر بیانات خود فرمودندبرای امر به معروف و نهی از منکر آمده است گفت: سخنرانان و مداحان باید نسبت بهسیاست بازی، برخورد با حزب‌اللهی‌ها و انگ زدن به انقلابی‌ها و تندرو خواندن آ‌ن‌ها روشنگری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکهدروغ و ربا مملکت را نابود می‌کنند اظهار داشت: در کنار این مسئله، مسئله بداخلاقی‌ها و بسته شدن دربها به روی مردم باید در مجلس امام حسین علیه‌السلام تببین شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در ایران امنیت مثال زدنی داریم که خیلی از کشورها ندارند گفت: امنیت مال سکولارها نیست بلکه از شهدا و روحیه شهادت طلبی است و نفس امام حسین علیه‌السلام است. امام حسین برای امنیت خون مبارک علی اصغر علیه‌السلام را دادند.

وی با بیان این‌که امام حسین علیه‌السلام دومین هدف را در بیاناتشان فرمودند «فساد، تبعیض و بی عدالتی گسترده شده و با تذکر حل نمی‌شود»، تصریح کرد:در مقابل رشوه روشنگری کنید، بیکاری جوانان معلول تبعیض است و این فاصله طبقاتی ناشی از ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به اینکه امام حسین در سخت‌ترین شرایط رعایت اخلاق را کردند افزود:باید این پرچمداران امام حسین علیه‌السلام که پیر غلام امام هستند با هر کسی که بباید با روی روشن و گشاده برخورد کنند،این هیات پدرتان نیست هیات امام حسین علیه‌السلام است و شما کفش جفت‌کن‌های مهمان‌های امام حسین علیه‌السلام هستید.

عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه ما آخر عمرمان است و این ارث باید بماند گفت: جوانانی که روحیه اینگونه دارند مسئولیت را روی دوش آن‌ها بگذارید،نکند این ارث بعد ما خاموش شود.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانید در مدارس چه بلایی سر بچه‌های شما می‌آوردند؛از مهد کودک تا دانشگاه،این هیاتها پایگاهی است که بیمه می‌کند،تا به امروز دین و ناموس ما را مجالس امام حسین علیه‌السلام نگه داشته است،لذا خوش اخلاقی با مهمانان امام حسین علیه‌السلام است سخت‌گیری نکند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه انقلاب ما مولود عاشورا و امام حسین علیه‌السلام است، اظهار داشت: انقلاب با کربلا صورت گرفت و نگه داشتن آن با محرم و صفر است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه کسی مقابله ولی فقیه باشد مخالف اهل بیت علیهم‌السلام است، گفت:حاصل خون شهدای ما حاکمیت خدا و پرچم ولایت فقیه است و امام آمد و این پرچم را بلند کرد،شما هیاتها در کنار ولی فقیه پرچم این انقلاب را به دست امام زمان بدهید.

وی با مفید دانستن رقابت صحیح تصریح کرد: هیئت‌ها سعی کنند رونق بیشتری داشته باشند اما هیات علیه هیات یا مداحی علیه مداحی نباشد،مشوق هم دیگر باشید و مهمانی هم‌دیگر بروید و مشاوره داشته باشید.

متولی حوزه علمیه امام خمینی(ره) تهران با تاکید بر حفظ اخلاص و اینکه نوکر اگر اخلاص نداشته باشد پیش امام حسین علیه‌السلام جای ندارد، تصریح کرد: برای امام حسین علیه‌السلام کار کنید ودشمنان را به موافق تبدیل کنید، برای خدا کار کنید تا نرنجید و بی‌توقع برای امام حسین علیه‌السلام قدم بردارید.

انتهای متن/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پنج روز پس از کنار گذاشتن وظایف عمومی خود بمنظور تامل در مورد ادامه کار در این سمت، گفت که استعفا نخواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سانچز امروز دوشنبه گفت که پنج روز پس از لغو وظایف عمومی خود برای «تأمل» در مورد ادامه این شغل، به علت تحقیقات یک دادگاه اسپانیا علیه همسرش بگونیا گومز، استعفا نمی‌دهد.

پس از شکایت فساد مالی علیه گومز توسط «مانوس لیمپیاس» (دست‌های پاک)، سازمانی که با راست افراطی مرتبط است، سانچز چند روزی را برای تصمیم گیری در مورد ادامه کارش فرصت خواست.

نخست وزیر 52 ساله اسپانیا در یک سخنرانی تلویزیونی از محل اقامت رسمی خود، گفت: «تصمیم گرفتم در صورت امکان با قدرت بیشتری به عنوان رئیس دولت ادامه دهم.»

نخست‌وزیر اسپانیا در فکر کناره‌گیری از قدرت

سانچز گفت که مبارزه خود را در برابر حملات «بی اساس»، مانند حمله علیه همسرش توسط نیروهای محافظه‌کار و راست افراطی را افزایش خواهد داد.

دادگاه مادرید پیشتر اعلام کرده بود که بگونیا گومز به "اعمال نفوذ و فساد در تجارت" در ارتباط با کمک‌های مالی کرونا متهم شده است. تحقیقات علیه گومز بر اساس شکایت سازمان مبارزه با فساد مانوس لیمپیاس شکل گرفته است. گفته می‌شود که این سازمان به محافل راست افراطی در اسپانیا نزدیک است.

سیاستمداران حزب محافظه‌کار خلق PP در واکنش‌های اولیه خود استعفای سانچز را رد کردند. خاویر ماروتو، سیاستمدار این حزب و معاون رئیس مجلس سنا، گفت: این نمایش جدیدی است که سانچز را کنار بزنند. سانچز می‌خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند. او همیشه مرد خوبی است، بقیه بد هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود