Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: نمایش فرهنگی رزمی عاشوراییان در محله کوی امام رضا(ع) در چهار بخش شامل معبر بصیرت دفاع مقدس، بازسازی عملیات کربلای 4،غائله خلق عرب و نمایش نبرد اولین گروه از پاسداران لرستان با تیم پیش رو عراقیان در سوسنگرد اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل برگزاری نمایش فرهنگی رزمی عاشوراییان واقع در محله کوی امام رضا(ع) خرم آباد ضمن گرامی داشت سی و هفتمین سالروز دفاع مقدس گفت: این نمایش در چهار بخش شامل معبر بصیرت دفاع مقدس، بازسازی عملیات کربلای 4،غائله خلق عرب و نمایش نبرد اولین گروه از پاسداران لرستان با تیم پیش رو عراقیان در سوسنگرد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: غرفه های این نمایشگاه با عنوان معبر بصیرت در بخش ورودی محل نمایش با همکاری معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برپا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به بازسازی عملیات کربلای 4 گفت: در این رزمایش یکی ازمحورهای سخت عملیات کربلای 4 با موانع بسیار سنگین که به لشگر 57 لرستان اختصاص داده شده بود ایجاد شده است.

وی ادامه داد: لشگر 57 لرستان یک لشگر پیاده کوهستانی با تجهیزات و آموزش های کوهستانی بود ، اما استعداد و جنس سخت و محکمرزمندگان لرستان که عقب نشینی در کارشان نبود ، آنان را ازغرب به دل پنج ضلعی عراق کشاند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: به گفته ی فرماندهان لرستانی از جمله فرمانده وقت گردان انبیاء ،اخلاص موجب پیروزی رزمندگان لرستانی در شکست خط دشمن شد.

سرهنگ بازگیر با بیان این که 300 بازیگر و هنرمند در راستای اجرای زنده و هر چه بهتر این نمایش نقش آفرینی می کنند اظهار داشت: دراین رزمایش تلاش شده است با ایجاد موانع ، کانال ها ،سیم خاردارها ،تشکیل پنج ضلعی،اجرای آتش و انفجارات و نورافشانی، نمایش به شکل واقعی تر اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان این که لرستان میدان دار و خط شکن مبارزه با خلق عرب بود،گفت: در این قسمت چگونگی شهادت شهید انوشیروان رضایی به عنوان فرمانده نیروهای اعزامی به خوزستان در جریان غائله خلق عرب به تصویر کشیده می شود.

سرهنگ بازگیر با بیان این که لرستان طلایه دار ختم غائله خلق عرب بود تصریح کرد: بچه های لرستان بعد از شنیدن خبرشهادت شهید انوشیروان رضایی بلافاصله وارد عمل شده و باعث فروکش کردن غائله شدند.

وی با اشاره به نمایش مقاومت گفت: نمایش درگیری اولین گروه اعزامی پاسداران لرستان با گروه پیش رو عراقیان در سوسنگرد که نقطه ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس شد چهارمین بخش این نمایش است.

سرهنگ بازگیر اظهار داشت: هدف از بازسازی و اجرای این عملیات ترویج فرهنگ مقاومت و هم چنین نمایش رزم و غیرت مردان جهاد و شهادت لرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد ضمن دعوت از عموم مردم برای تماشای این نمایش بزرگ تاریخی و انقلابی خاطرنشان کرد: نمایش فرهنگی ،رزمی عاشوراییان از ۲۳شهریور به مدت هفت شب در بلوارشهید شفیع پور، روبه روی کوی امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی در پایان با تأکید بر تلاش تمامی مسئولین اجرایی برگزاری این نمایش در راستای انتقال و نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان گفت:از زحمات تمامی معاونت های سپاه استان،معاونت های سیاسی و اجتماعی استانداری،مسئولین اداره کل ،صنعت و معدن و صدا و سیما در راستای برگزاری هر چه بهتر این نمایش بزرگ تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود