Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@16:51:06 GMT

بازیکن دو رگه تیم ملی در مقابل توگو به میدان می رود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۰۷۸۴

بازیکن دو رگه تیم ملی در مقابل توگو به میدان می رود

سامان قدوس بازیکن ایرانی- سوئدی که در اردوی اخیر تیم ملی برای نخستین بار به دعوت کارلوس کی روش حضور پیدا کرد، به دلیل حل نشدن مشکل پاسپورتش نتوانست در ترکیب تیم ایران قرار بگیرد. قدوس که به تازگی ملیت ایرانی خود را دریافت کرده، درباره حضورش در تیم ملی ایران با فیفا رایزنی های لازم انجام گرفته و مدارکش از سوی فدراسیون جهانی تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط موجود مجوز رسمی بازی در تیم ملی ایران برای قدوس تا قبل از بازی با توگو صادر خواهد شد و این بازیکن در این مسابقه تدارکاتی اولین بازی اش را با پیراهن تیم ایران انجام خواهد داد.

دیدار تدارکاتی ایران و توگو روز 7 مهرماه قبل از دیدار با روسیه انجام خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر