Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - آيين پاياني نوزدهمين جشن خانه سينما در حالي برگزار شد که فيلم سينمايي فروشنده به کارگرداني اصغر فرهادي با دريافت 7 تنديس رکورددار شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي ايرنا، جشن بزرگ سينماي ايران همزمان با روز ملي سينما شامگاه سه شنبه، در باشگاه فرهنگي ورزشي پيام با حضور اهالي سينما و رييس سازمان سينمايي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم، هارون يشايايي رييس جشن خانه سينما، تورج منصوري دبير آکادمي هنرها و فنون سينمايي، همايون اسعديان عضو هيات مديره و منوچهر شاهسواري مدير عامل خانه سينما به حاضران خوش آمد گفتند.
منوچهر شاهسواري در سخناني با تشکر از مجموعه وزارت ارتباطات که با تممام گرفتاريها ميزبان سينماگران شد، گفت: کمتر از 72 ساعت قبل دو هنرمند از ايران جايزه‌اي در ونيز دريافت کردند که آن را به مردم عزيز ميهن تقديم کردند و اين باعث افتخار سينماي کشور است به ويژه آن که سهم ما در سينما انتقال به نسل بعدي است.
همايون اسعديان نيز گفت: برگزاري جشن خانه سينما هرسال سخت تر مي شود و من قصد اجراي برنامه را ندارم.
وي افزود: قرار است احسان کرمي مانند سال هاي قبل مجري باشد اما به دليل آنکه اجراي تئاتر دارد پس از پايان اجرا خود را به مراسم مي رساند.
پس از اهداي جلوه‌هاي ويژه بصري احسان کرمي اجراي ادامه مراسم را برعهده گرفت و وحيد جليلوند را به جايگاه دعوت کرد. جليلوند نيز با بيان اينکه جايزه اش بيش از هرچيز به مردم ايران تعلق دارد به سختي هاي کار و همراهي هاي برادرش علي جليلوند اشاره کرد.
در ادامه مريلا زارعي و مهران احمدي براي اهداي جايزه بهترين طراحي صحنه در جايگاه حاضر شدند.
مريلا زارعي در اين مراسم با تبريک‌ جايزه‌هاي نويد محمدزاده و وحيد جليلوند در سخناني کوتاه بيان کرد: سال گذشته در همين جشن وقتي جايزه پيمان معادي را مي‌خواستيم اهدا کنيم به فاجعه منا اشاره شد و الان هم فاجعه اي ديگر اتفاق افتاده و سکوتي که از سوي سفيران صلح‌ براي آنچه در ميانمار رخ مي‌دهد ديده مي‌شود از همه آنها مي‌خواهم به اين سکوت پايان دهند. ضمن اينکه ما سينماگران نمي‌توانيم در مقابل چنين مسائلي بي تفاوت باشيم.
در ادامه مراسم کورش تهامي بازيگر فيلم سينمايي رگ خواب به آوازخواني پرداخت.
جايزه بهترين تدوين نوزدهمين جشن خانه سينما هم به هايده صفي ياري براي فيلم فروشنده تعلق گرفت که او در سخناني با تشکر از همکارانش در فروشنده و اشاره به محمدرضا دل پاک از يدالله نجفي که در حين ساخت فيلم فروشنده درگذشت ياد کرد.
جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل زن نيز با حضور غزل شاکري و علي جليلوند به پانته آ پناهي ها براي بازي در فيلم لاک قرمز تعلق گرفت اين بازيگر براي حضور در صحنه تئاتر نتوانست در مراسم حضور داشته باشد که شبنم مقدمي به جاي او اين تنديس را دريافت کرد.
در بخش بعدي از اين مراسم با پخش کليپي از تصاوير فيلم هاي سينمايي حوزه دفاع مقدس از جمله آژانس شيشه اي از شهيد محسن حججي ياد شد و تقي پور به عنوان نماينده موزه صلح که در عمليات آزاد سازي خرمشهر مجروح شده است، در سخناني ابراز اميدواري کرد که با از طريق سينما فرهنگ دفاع مقدس را به جهانيان معرفي کنيم.
با حضور فاطمه معتمدآريا و ايرج طهماسب تنديس شايستگي‌ بهترين بازيگر نقش اول مرد را به شهاب حسيني اهدا نمودند و بابک کريمي جايزه اين بازيگر را دريافت کرد.
معتمدآريا پيش از اهداي اين جايزه گفت: از صميم قلب آرزو مي کنم مسئولان با اهالي سينما دوست و آشتي باشند و اينکه برخي بازيگران هر از گاهي دچار منع کار و ممنوع الحرکتي مي شوند که بيشتر هم براي خانم ها است را با همدلي در خانه سينما مي توان برطرف کرد.
طهماسب هم در سخناني گفت: اميدوارم سينما کمک کند تا من هم براي آن کاري کنم.
فرشته طائرپور نيز در بخش پاياني اين جشن با اشاره به تعداد زياد صندلي هاي خالي اين مراسم گفت: اين مکان ديروز ( دوشنبه ) در اختيار قرار گرفته و کارت ها هم شب گذشته حاضر شده است‌. ضمن اينکه تمام امکانات فني در کمتر از 24 ساعت فراهم شده و همه مي دانيم که چنين کاري سختي دارد.
در ادامه جايزه بهترين کارگرداني هم به اصغر فرهادي رسيد که در پيامي تصويري، گفت: بيشترين جوايز را از جشن خانه سينما گرفته ام و اين برايم باعث افتخار است و اميدوارم سال آينده بتوانم کنارتان‌ باشم.
بخش پاياني اين مراسم با اجراي قطعه اي موسيقي از اشکان‌ خطيبي درباره ايران و آتش بازي براي گرامي داشت روز ملي سينما همراه شد.
**برگزيدگان بخش هاي مختلف به شرح زير است:
تنديس شايستگي بهترين انيميشن به فرنوش عابدي براي فيلم «پيش خدمت»
تنديس شايستگي بهترين فيلم داستاني به بهمن و بهرام ارک براي ساخت فيلم «حيوان»
تنديس شايستگي بهترين فيلم مستند به محسن استاد علي براي فيلم «زنانگي»
تنديس شايستگي بهترين کارگرداني مستند به مهدي قنواتي براي مستند «همجا»
تنديس شايستگي بهترين جلوه هاي ويژه ميداني به ايمان کرميان براي فيلم سينمايي «ويلايي ها»
تنديس شايستگي بهترين جلوه هاي بصري به سينا قويدل براي فيلم «رگ خواب»
تنديس شايستگي بهترين چهره پردازي به عبدالله اسکندري و مهرداد ميرکياني براي فيلم «لانتوري»
تنديس شايستگي بهترين طراحي لباس به عباس بلوندي براي فيلم «يتيم خانه ايران»
تنديس شايستگي بهترين طراحي صحنه به کيوان مقدم براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين صدابرداري به بابک اردلان براي فيلم «رگ خواب»
تنديس شايستگي بهترين صداگذاري به بهمن اردلان براي فيلم «رگ خواب»
تنديس شايستگي بهترين فيلمبرداري به فرشاد محمدي براي فيلم «رگ خواب»
تنديس شايستگي بهترين موسيقي به کارن همايونفر براي فيلم «اروند»
تنديس شايستگي بهترين تدوين به هايده صفي ياري براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين بازيگر نقش مکمل مرد به «فريد سجادي حسيني» براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين بازيگر نقش مکمل زن به «پانته آ پناهي ها» براي فيلم «لاک قرمز»
تنديس شايستگي بهترين بازيگر نقش اول مرد به «شهاب حسيني» براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين بازيگر نقش اول زن به «ليلاحاتمي» براي فيلم «رگ خواب»
تنديس شايستگي بهترين فيلمنامه به «اصغر فرهادي» براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين کارگرداني به «اصغر فرهادي» براي فيلم «فروشنده»
تنديس شايستگي بهترين فيلم به «اصغر فرهادي» براي فيلم «فروشنده»
در اين مراسم منوچهر شاهسواري، کامران ملکي، فرشته طائرپور، علي دهکردي، محمد مهدي حيدريان، جواد عزتي، فاطمه گودرزي، ايرج طهماسب، ايرج رامين فر، فرهاد توحيدي، تورج منصوري، هارون يشايايي، غلامرضا موسوي، مازيار ميري، محمد سرير، همايون اسعديان، فاطمه معتمد آريا، کورش تهامي، هومن سيدي و ... حضور داشتند.
فراهنگ**9246*شبس*1488 * خبرنگار: عليرضا مرادي* انتشار دهنده: بهمن بامداد**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی

فرارو- خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده را باید جدید‌ترین راهکار خریداران و فروشنده‌ها در بازار بدانیم.

به گزارش فرارو؛ همزمان با افزایش قیمت خودرو در سال‌های گذشته و انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به رکود شکل‌گرفته در بازار، بخشی از خریداران راهی جز خرید اقساطی خودرو پیدا نمی‌کنند. همزمان فروشنده‌ها با تن دادن به معامله اقساطی، از یک طرف از شر خودرو باقی‌مانده در پارکینگ و مخارج نگه‌داری از آن خلاص می‌شوند و از یک طرف دیگر به لطف سودی که به معامله تعلق می‌گیرد، دنبال جبران ضرر و زیان می‌روند. فروش اقساطی خودرو برخلاف چیزی که احتمالا تصور می‌کنید، فقط به‌مدل‌های اقتصادی و داخلی محدود نمی‌شود و خیلی از فروشنده‌ها بابت فروش ماشین‌های مونتاژی و میلیاردی بازار، از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد ناامید شده‌اند.

قیمت پراید صفرکیلومتر با احتساب معدود مدل‌های باقی‌مانده‌ای که در بازار وجود دارد، حول‌وحوش ۳۵۰ میلیون تخمین زده می‌شود، اما فروشنده‌ای حاضر شده پراید دست‌دوم مدل ۹۰ را با قیمتی نزدیک ۲۰۰ میلیون به‌شکل اقساطی بفروشد.

پرایدی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در این چند سالی که از عمرش می‌گذرد، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده چیزی حدود یک‌چهارم از اصل پول تعیین شده برای خودرو را به‌شکل اقساطی و تحویل چک صیادی دریافت می‌کند.

کوییک دنده‌ای ساده که از خط تولید سایپا کنار رفته در بازار مدل‌های صفرکیلومتر کمی بیش از ۳۶۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. یکی از فروشنده‌های کوییک دنده‌ای مدل ۹۹ که در این سال‌ها ۳۸ هزار کیلومتر با خودرو راه رفته، آن را با رقمی بالاتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی کرده است! چقدر؟ ۳۷۰ میلیون.

فروش اقساطی این کوییک به‌شکلی است که خریدار باید در قدم اول پولی در حدواندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بابت اقساط سه گزینه خواهد داشت. شش ماهه، ۳۵ میلیون. ۱۲ ماهه ۲۰ میلیون و ۲۴ ماهه ۱۳ میلیون. اینطوری خرید اقساطی خودرو با انتخاب بازپرداخت شش ماهه حدود ۱۰۰ میلیون کمتر آب می‌خورد.

فروش اقساطی خودرو فقط محدود به مدل‌های اقتصادی و داخلی نمی‌شود و انگار بخشی از خریداران برای سوار شدن شاسی‌بلند‌های مونتاژی و وارداتی هم از چنین شگردی برای خرید خودرو استفاده می‌کنند.

چانگان CS۳۵ مونتاژی مدل ۹۷ یکی از همین گزینه‌هاست. مدلی که بعد ۸۶ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت پایه ۹۵۹ میلیون به شکل اقساطی فروخته می‌شود. فروشنده حداقل مبلغ مورد انتظار برای پیش‌پرداخت را ۷۰۰ میلیون تعیین کرده و در شش قسط انتظار پرداخت چک‌های ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومانی را دارد. نهایتا بعد اتمام اقساط، خریدار چیزی نزدیک یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون یعنی ۴۰ درصد بیشتر از رقم پایه اولیه به حساب فروشنده واریز می‌کند.

جک J۴ در دسته ارزان‌ترین مونتاژی‌های بازار قرار می‌گیرد و جزو معدود مدل‌های زیر یک میلیارد است. همین جمله برای افزایش توجه‌ها به خرید جک J۴ کفایت می‌کند و از قضا فروشنده‌ای برای پیدا کردن مشتری سراغ فروش اقساطی رفته است.

قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، از طرف فروشنده حدود ۷۹۰ میلیون یعنی رقمی نزدیک مدل‌های صفرکیلومتر تعیین شده است. تصمیمی که احتمالا به‌خاطر کارکرد پایین خودرو گرفته شده. شرایط فروش اقساطی این مدل به شکلی است که رقم پیش‌پرداخت اولیه ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و خریدار در ۳۰ قسط باید برای پاس کردن اقساط ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومانی دست به کار شود. قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، با این اوصاف بعد دو سال و شش ماه از آغاز بازپرداخت اقساط به حدود ۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

سوبا M۴ را می‌توانیم جزو گران‌قیمت‌ترین سواری‌های مونتاژی فعلی بدانیم. قیمت سوبا M۴ در کارخانه یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون است، اما در بازار آزاد در دسته مدل‌های دو میلیاردی قرار می‌گیرد و به‌طور متوسط دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت سوبا M۴ دست‌دوم مدل ۱۴۰۲ که کمتر از پنج هزارکیلومتر راه رفته، در یکی از آگهی‌های فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون قید شده است.

فروشنده که احتمالا یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران است، در ازای ۷۶۰ میلیون به‌عنوان ودیعه اولیه و ۳۰۱ میلیون به‌عنوان ودیعه ثانویه (سه ماه بعد موعد پیش‌پرداخت اول) و اقساط یکساله ۹۰ میلیونی، دنبال مشتری برای سوبا M۴ مدل ۱۴۰۲ می‌گردد. قیمت سوبا M۴ کارکرده به این ترتیب بعد یک سال به حدود دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد