Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@19:09:55 GMT

اولین تصویر بازیگر فیلم هالیوودی اصغر فرهادی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۱۳۵۰

اولین تصویر بازیگر فیلم هالیوودی اصغر فرهادی/عکس

فیلم سینمایی بهشت گمشده با بازی خاویر باردم به پابلو را دوست داشته باش تغییر نام داد. همچنین اولین تصویر از خاویر باردم در نقش پابلو اسکوبار امروز منتشر شد.

فیلمبرداری فیلمپابلو را دوست داشته باش به کارگردانی فرناندو لئون دی آرانوآ با اضافه شدن پیتر سارسگارد آغاز شده و در حال حاضر پنلوپوه کروز هم جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاویر باردم در نقش دلال و فروشنده مطرح مواد مخدر به نام اسکوبار بازی کرده و پیتر سارسگارد طبق آخرین اخبار نقش مامور مخفی روبروی وی را ایفا خواهد نمود. سارسگارد به تازگی به نقل از ایندی وایر به پروژه اسکوبار اضافه شده است.

در خلاصه داستان پابلو را دوست داشته باش آمده است: یک خبرنگار طی اتفاقی به یکی از خطرناک ترین دلالان مواد مخدر علاقه مند می شود.

فیلمنامه پابلو را دوست داشته باش بر اساس رمانی از ویرجینیا والجو نوشته شده و دی آرانوآ بازنویسی و تبدیل به فیلمنامه این فیلم جنایی را بر عهده دارد.

نکته جالب در مورد این فیلم همکاری خاویر باردم و پنلوپه کروز در کنار یکدیگر است. این دو بازیگر امسال در دو فیلم اسکوبار و پروژه جدید اصغر فرهادی به نام همه می‌دانند همبازی شده اند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور لیگ برتری استعفا داد

به گزارش " ورزش سه "، یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیات را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس