Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@06:22:45 GMT

راه و رسم درد دل کردن نامزدها

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۱۴۰۰

خبرگزاري آريا -

شايد فکر کنيد که دنياي شما و همسرتان، آنقدر با هم تفاوت مي‌کند که حرف‌ها و مشکلات‌تان برايش قابل درک نخواهد بود اما اشتباه مي‌کنيد. اگر شما بخواهيد و برايش تلاش کنيد، فاصله تفکرات شما و همسرتان کمتر از چيزي خواهد شد که انتظارش را داريد.
توصيه هايي براي دامادها
او را در جريان قرار دهيد
نقش مرد داستان‌هاي عاشقانه را بازي نکنيد و فکر نکنيد که يک تنه بايد جور همه مشکلات را بکشيد و نگذاريد کسي از آن‌ها خبردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نامزد شما از همين ابتدا در جريان مشکلات‌تان باشد، حتي در صورتي که راه حلي براي‌شان نداشته باشد، درک احساس‌تان برايش آسان‌تر خواهد بود. مشکلات شغلي، مسايل مربوط به زندگي آينده و نگراني هايتان را با او در ميان بگذاريد و کمک کنيد ديد واقع بينانه تري نسبت به سقفي که زير آن مي رود پيدا کند.
دعوا نکنيد
اگر موضوعي شما را آزار داده آن را پنهان نکنيد. نه با دعوا و نه با تهديد بلکه در کمال دوستي و آرامش خواسته‌تان را به او بگوييد. اگر کاري کرده که از آن ناراضي هستيد و حرفي زده که شما را ناراحت کرده، سعي کنيد بدون به تعويق انداختن اين موضوع و انبار کردن ناراحتي‌هاي‌تان روي هم در موردش با هم صحبت کنيد. با زبان خودش وارد بحث شويد و نگذاريد که انتقاد شما او را مضطرب يا ناراحت کند.
وعده پوچ ندهيد
از ترس ناراحتي او يا ايجاد تنش در زندگي مسئوليت‌هايي که خارج از توا‌ن‌تان هستند يا براي‌تان فشاري غيرقابل تحمل دارند را قبول نکنيد. مثلا صرفا براي خوشايند همسر آينده تان به او نگوييد که برايش مراسمي خواهيد گرفت که همه انگشت به دهان بمانند يا قول اجاره خانه در منطقه اي که در توانتان نيست ندهيد. هرگز براي خوشحال کردنش وعده‌اي به او ندهيد که عملي کردنش براي‌تان تبديل به يک استرس بزرگ و فشار رواني شود. غم‌ها و شادي‌هاي رابطه را با هم تحمل کنيد. از اين طريق احساسات ديگري را بهتر خواهيد شناخت و باعث خواهيد شد که هر روز بيشتر از روز قبل به يکديگر نزديک شويد.
واژه هاي مناسبي بکار ببريد
اگر از گفتن موضوعي هراس داريد و فکر مي‌کنيد به رابطه شما آسيب مي‌زند، سعي کنيد که با زبان نامزدتان اين حس يا اين واقعيت را با او در ميان بگذاريد. خط قرمزهايش را بشناسيد و بفهميد که مطرح کردن اين موضوع با چه واژه‌ها و در چه شرايطي به نفع رابطه شما تمام مي‌شود. يادتان نرود در دنياي زندگي مشترک، هيچ حرفي نبايد ناگفته بماند بلکه بايد تمامي حرف‌هاي‌تان را با زبان و حال و هواي مناسب خودش به زبان بياوريد.
توصيه هايي به عروس خانم
سربسته حرف نزنيد
زبان بي‌زباني را فراموش کنيد. مردها و زن‌ها آنقدر تفاوت دارند که حتي گفتن شفاف موضوعات مي‌تواند سوء تفاهم‌هاي زيادي را ميان‌شان ايجاد کند. پس با زبان چشم و ابرو با او حرف نزنيد.
موقعيت را بسنجيد
زمان مناسبي را براي حرف زدن انتخاب کنيد. زماني که خسته از سر کار آمده و يا روز سختي را در خانواده داشته وقت مناسبي براي گفتگو نيست. سعي کنيد در شرايطي با او صحبت کنيد که آرامش رواني داشته باشد و فضاي عاطفي‌اي ميان شما حاکم باشد.
احساسات تان را بيان کنيد
اگر به خاطر سکوت‌هاي طولاني‌تان از احساسات منفي پر شده‌ايد، گناهش را بر گردن او نيندازيد و با محکوم کردن و انگشت اتهام به سمت او گرفتن اين گفت‌وگو را تمام نکنيد. فقط احساسات و خواسته‌هاي‌تان را به همراه دلايل‌شان برايش توضيح دهيد. شايد مجبور شويد بارها و بارها در موردش با او صحبت کنيد، پس فکر نکنيد که يک گفت‌وگوي چند دقيقه‌اي رابطه شما را زير و رو مي‌کند.
سرزنش نکنيد
اگر خواسته‌اي از او داريد و قرار است کاري براي‌تان انجام دهد، باز هم به او يادآوري کنيد و اهميت اين موضوع را برايش به‌طور شفاف توضيح دهيد. باز هم بايد تاکيد کنيم که فضاي دعوا و سرزنش را فراهم نکنيد و در کمال آرامش با او صحبت کنيد تا در مقابل خواسته‌هاي شما احساس مسئوليت کند.
انتظار نداشته باشيد خودش حدس بزند
از احساسات‌تان خجالت نکشيد و فکر نکنيد که بي‌معني يا بي‌اهميت هستند. فکر نکنيد که او بايد احساسات‌تان را حدس بزند و اگر سکوت کرده است به خاطر اين است که به آن‌ها اهميت نمي‌دهد. با اعتماد به نفس در موردشان با او صحبت کنيد. شايد برخي از حرف‌ها‌ي‌تان به‌نظرش عجيب، غريب و اغراق شده باشد پس بايد توضيحات‌تان را کامل کنيد و بگوييد که اين مسائل چه تاثيري روي شما مي‌گذارد.
منبع: زندگي ايده آل


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در شبکه احتماعی ایکس نوشت: «با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت».

حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلیهدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

توئیت این مقام ارشد یمنی پس از آن است که  نیروهای مسلح یمن شامگاه سه شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن کشتی « CYCLADES » با پهپاد را در روز دوشنبه که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ بود را منتشر کرد.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرده بود هدف قرار دادن این کشتی پس از نادیده گرفتن تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

در این راستا وبگاه Tradewindsnews، متخصص در حوزه اخبار اقتصادی و تجارت نوشت: هدف قرار دادن کشتی MSC Orion در اقیانوس هند توانایی یمنی‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها از فاصله دور را نشان می‌دهد؛ حمله به کشتی MSC Orion در اقیانوس هند این سوال را ایجاد کرد که چگونه یمنی‌ها توانستند در صدها کیلومتری سواحل یمن حمله‌ای را به یک هدف متحرک انجام دهند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند