Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

در ادامه به 7 مورد از نکاتي که بايد براي عاشقانه تر شدن زندگي مشترک تان رعايت کنيد، اشاره مي شود.
رابطه بين زن و شوهرها، رابطه بسيار پيچيده اي است. نکات ظريف بي شماري وجود دارد که با رعايت نکردن آن ها، يک مسئله يا حتي يک مشکل کوچک به يک دعواي بزرگ يا يک بحث و مشاجره بيهوده تبديل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن و شوهرها بايد مسائلي را در زندگي بدانند و رعايت کنند تا بتوانند براي سال هاي طولاني در کنار هم زندگي شاد و عاشقانه اي داشته باشند.
دوران متاهلي از زيباترين دوران زندگي براي هر مرد و زني است. زوج ها براي زيباتر شدن اين دوران از زندگي، بايد نکاتي را هميشه در نظر داشته باشند که به دوام و بهتر شدن رابطه آن ها با همسرشان کمک مي کند. در ادامه به 7 مورد از نکاتي که بايد براي عاشقانه تر شدن زندگي مشترک تان رعايت کنيد، اشاره مي شود.
از معجزه مهرباني استفاده کنيد
اين روزها زندگي همه ما بسيار شلوغ است و همه مان مشغله هاي کاري و فکري بسياري داريم. گاهي تحت فشار و سختي ها يادمان مي رود مهرباني هاي خود را نثار همسرمان کنيم. شما بايد سعي کنيد مهرباني را به يکي از رفتارهاي دايمي خود در زندگي با همسرتان تبديل کنيد. هرچه بيشتر به همسرتان مهرباني کنيد، مهرباني بيشتري هم دريافت مي کنيد. همچنين بايد توجه داشته باشيد که محبت، رابطه ميان انسان ها را قوي تر مي کند.
درباره همسرتان زود قضاوت نکنيد
اين را به ياد داشته باشيد هيچ فردي، خوشبخت مطلق نيست. همه افراد، روزهاي خوب و بد در زندگي شان دارند. طبيعت زندگي همين است که در کنار خوبي ها، بدي ها وجود دارند. برخي روزها هستند که آدم ها حوصله هيچ کاري را ندارند. شما به عنوان همسر، بايد اين مسئله را درک کنيد و بدانيد که نمي شود هميشه همه چيز خوب باشد و لبخند و شادي در خانه جريان داشته باشد. خود شما هم گاهي به قدري مشغله و دل مشغولي داريد که نمي توانيد به اندازه کافي براي همسرتان وقت بگذاريد. در چنين مواقعي، خيلي زود قضاوت نکنيد. اگر يک روز همسرتان به شما کمتر توجه کرد، به اين معني نيست که ديگر دوست تان ندارد يا از شما خسته شده است.
در جمع بحث يا دعوا نکنيد
شک نکنيد که همه زن و شوهرها در زندگي با يکديگر با اختلاف هايي مواجه مي شوند. قرار نيست هر چه شما دوست داريد، همسرتان هم دوست داشته باشد يا برعکس. تفاهم نداشتن در همه زندگي ها وجود دارد. با اين که هر 2 نفر شما اين اختلاف نظرها را قبول داريد، دليلي وجود ندارد جلوي ديگران آن ها را مطرح کنيد. وقتي جلوي ديگران بحث مي کنيد، شايد خودتان پس از مدتي آن را فراموش کنيد، اما اين مسئله در ذهن ديگران مي ماند و اين موجب بدنامي شما و همسرتان مي شود. وجهه اجتماعي خود را براي مسائل ساده يا حتي مهم خراب نکنيد. مشاجره ها يا بحث کردن درباره مسائلي که با هم اختلاف داريد را در خانه و به دور از جمع هاي دوستانه و فاميلي انجام دهيد.
همسرتان را به راحتي ببخشيد
زن و شوهرهايي که به راحتي مي توانند به خاطر مسائل کم اهميت يکديگر را ببخشند، رابطه عاطفي طولاني تر و قوي تري با هم دارند. بايد اين درک را داشته باشيد که هيچ فردي کامل نيست. همه انسان ها اشتباه مي کنند و بايد اين واقعيت را پذيرفت و درک کرد. با اين ديد، مي توانيد عشق بيشتري به همسر خود بورزيد و از آرامش بيشتري در ارتباط با همسرتان بهره بگيريد.
هميشه با هم بخنديد
احساسات خوب، به ويژه خنديدن موجب سر حال آمدن روح مي شود. وقتي با همسرتان که دوستش داريد، مي خنديد و از رويدادهاي شاد و لحظه هاي ناب لذت مي بريد، يک مهر تاييد روي استحکام رابطه عاشقانه خود با همسرتان مي زنيد. براي هم لطيفه تعريف کنيد؛ کليپ هاي خنده دار تماشا کنيد. به مکان هاي شاد و هيجان انگيز برويد و از ته دل با هم و در کنار هم به زيبايي هاي دنيا بخنديد.
رک و بدون کنايه با همسرتان حرف بزنيد
شما بايد خواسته ها و نيازهاي خود را به زبان بياوريد و سپس انتظار برآورده شدن آن ها را از همسرتان داشته باشيد. اين مشکل بين بسياري از زوج ها وجود دارد که خيال مي کنند همسرشان بايد خودش بفهمد که الان آن ها چه مي خواهند يا چه نيازي دارند! نه اين طور نيست خيلي رک و صريح درباره علاقه مندي ها، نيازها، خواسته ها و ايده هاي خود با همسرتان حرف بزنيد. با هم همفکري کنيد و براي انجام و برآورده کردن آن ها با هم تلاش کنيد. قرار نيست براي هم معما طرح کنيد و ببينيد همسرتان اين قدر آي کيو دارد که بداند در گوشه مغز شما چه مي گذرد؟!
تعهدتان را به صورت عملي نشان دهيد
يکي از مهم ترين مسائلي که در رابطه زن و شوهري بايد رعايت کرد، تعهد است. وقتي شما قبول مي کنيد که ازدواج کنيد يعني متعهد مي شويد و قول مي دهيد در همه لحظه هاي شادي و غم در کنار همسرتان باشيد و به طور طبيعي بايد در جريان زندگي هم اين تعهد را به صورت عملي نشان بدهيد. زن و مرد بايد بتوانند به يکديگر تکيه و اعتماد کنند و بايد بدانيد که تعهد، هسته اصلي تداوم ارتباط عاشقانه بين زن و شوهر است.
منبع :jamejamonline.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • نقد کتاب مویه های آمو
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏