Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:09:34 GMT

روستای وناب دلفان ظرفیتی مهم در حوزه گردشگری است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۱۵۰۴

روستای وناب دلفان ظرفیتی مهم در حوزه گردشگری است

فرماندار شهرستان دلفان روستای وناب دلفان را دارای ظرفیت بالا در حوزه گردشگری نام برد و افزود: با ایجاد زیر ساخت‌های لازم این منطقه می‌تواند به قطب مهم گردشگردی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، جعفر طولابی در حاشیه طرح دهگردشی و حضور میدانی مدیران ادارات برای بررسی مسائل و مشکلات روستاهای منطقه اولا قباد افزود: جوشش چهارچشمه، درختان انبوه مثمر و غیرمثمر و کوه گل اندام، روستاهای سنکر و وناب چشم اندازهای زیبایی را به منطقه بخشیده است که با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند این منطقه را به قطب مهم گردشگری در دلفان تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان گازرسانی، احداث خانه بهداشت، ترمیم جاده آسفالته منطقه و احداث جاده‌های آنتنی، آنتن‌دهی موبایل، اجرای طرح هادی، کنترل روان آب‌ها و اجرای طرح‌های کانال آب بر را از مهمترین خواسته‌ها و مشکلات ساکنان روستاهای منطقه اولاد قباد عنوان کرد و گفت: مدیران مربوطه برای حل این مشکلات مامور شده‌اند و امیدواریم بتوانیم بسیاری از خواسته‌های بحق مردم منطقه را اجرایی کنیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان