Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از نفرات برتر محاسبات ذهنی و جشن فارغ التحصیلان یو سی مس ویژه کودکان ۳ تا۱۳ سال در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ مسول برگزاری این مراسم گفت: در حال حاضر ۲هزار دانش آموز در سیستم یو سی مس ثبت نام کرده و مشغول تحصیل هستند که یو سی مس همان محاسبات ذهنی و شیوه جدید آموزش سریع ریاضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عینی افزود: ۱۶ نفر از کودکان اردبیلی توانستند در مسابقات کشوری و بین المللی یو سی مس مقام کسب کنند که این نشان دهنده بالا بودن سطح ذهنی کودکان اردبیلی است./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌ التحصیلی دانش آموختگان غیر ایرانی

جمعی از دانش آموختگان غیر ایرانی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شیراز از ملیت‌های مختلف مراسم فارغ‌التحصیلی خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

این گروه از فارغ التحصیلان از کشور‌های لبنان، افغانستان، سوریه، پاکستان، هندوستان، کشمیر و نیجریه از باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی وارد حرم مطهر شدند و پس از دریافت گل از خدام، اذن ورود خواندند و در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی حضور یافتند.

این مراسم پس از قرائت صلوات خاصه و آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز شد و با قرائت زیارت امین الله و ذکر توسل ادامه یافت.

مدیر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی در این مراسم با خوش آمدگویی و تبریک ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به این گروه از زائران گفت یک دانشجو وقتی در حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب جشن فارغ التحصیلی به قرآن و اهل بیت علیهم السلام، قسم و سوگند یاد می‌کند یعنی در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند و در این مسیر خالصانه و صادقانه به تعهداتش عمل کند که این، اتفاق و رویداد کوچکی نیست.

دانش آموختگان غیر ایرانی در پایان این مراسم، سوگند نامه پزشکی را قرائت کردند و سپس مدیر زائران غیرایرانی بسته فرهنگی و تبریک‌ نامه فراغت از تحصیل را به آنان اهدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشن فارغ‌ التحصیلی دانش آموختگان غیر ایرانی
  • جشن فارغ‌ التحصیلی ۵۰ دانش آموخته غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری‌فرد
  • جذب فارغ التحصیلان هنر در مراکز رشد/ علوم انسانی‌ها؛ بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری فرد
  • تمرکز بر حوزه اقتصادی و اشتغال فارغ التحصیلان در کردستان
  • تحقق صد درصدی تعهدات اشتغال چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان را سال آینده دنبال خواهیم کرد
  • حرکت انسان‌دوستانه ستاره تیم ملی در اردبیل
  • آزادی یک زندانی توسط فوتبالیست اردبیلی