Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش گفت: چه در ورزش‌های تیمی چه در ورزش‌های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاحیه چهل و نهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی ارامنه ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای جنگ تحمیلی بخصوص شهدای ارامنه افزود: بسیار خوشحالم از اینکه در جمع هموطنان ارامنه خود در همچین مراسم باشکوهی حضور پیدا می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر گفت: خدا را شکر می‌کنم در جمع هموطنانی هستم که در طول چهل سال گذشته در جهت تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و حفظ منافع ملی کشور در کنار سایر اقوام و هموطنان خودشان از ادیان مختلف کارنامه بسیار درخشانی داشته اند. جامعه ارامنه هم در خلال هشت سال جنگ تحمیلی شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام و کشورشان کردند و هم در دوران سازندگی و حرکت توسعه کشور شانه به شانه بقیه ایرانیان از اقوام و ادیان مختلف قدم‌های اساسی برداشتند و همت والایی را به خرج دادند.وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانان ورزشی بزرگ ارامنه در تیم‌های ملی افزود: چه در ورزش‌های تیمی چه در ورزش‌های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم. دوره‌ای را به یاد دارم که تیم بزرگ فوتبال آرارات یکی از بزرگترین قطب‌ها و تیم‌های قوی لیگ ایران بود که امیدوار هستم با تدابیری که دست اندرکاران این باشگاه اتخاذ می‌کنند مجددا شاهد حضور تیم فوتبال آرارات در لیگ برتر فوتبال کشور و افتخار آفرینی همه فوتبالیست‌های ارامنه در سطح ملی و باشگاهی باشیم.سلطانی در پایان گفت: از اینکه می‌بینم با همدلی، هماهنگی، جوانمردی، عشق و دوستی در کنار یکدیگر یک رویداد بزرگ ورزشی را رقم می‌زنید بسیار خوشحالم و مطمئن باشید که ما هم با همه توان از برگزاری این رویداد باشکوه حمایت کرده و تلاش می‌کنیم ورزشکاران ارامنه در افتخار آفرینی همه قهرمانان ما شریک و سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان‌ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.
ابویی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.
علیرضا ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران