Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:27:04 GMT

نخستین نشست کتاب‌خوان شعر در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۴۱۵۱

نخستین نشست کتاب‌خوان شعر در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: نخستین سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در این سلسله نشست‌ها شاعران کرمانشاهی به معرفی کتاب می‌پردازند اظهار داشت:نخستین سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود وهم شاعران پیشکسوت و هم شاعران جوان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این سلسله نشست‌ها شاعران به اشتراک گذاری کتاب با عنوان ایستگاه هفتم کرمانشاه می‌پردازند گفت: این نشست با حضور استادان پیشکسوت استاد محمد جواد محبت، اصغر عظیمی مهر و شاعران جوان از جمله حسین احمدی محجوب، سمیه قبادی، فرهاد مرادی و پوریا منصوری حضور دارند.

کریمی با اشاره به اینکه مهمان ویژه این مراسم را محمود اکرامی‌فر است افزود: این مراسم یکشنبه 26 شهریورماه ساعت 16 در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محتوای برنامه را مؤسسه شهرستان ادب در یک تفاهم‌نامه با کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرایی کرده است.

معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنین با اشاره به مراسم اختتامیه طرح تابستانی ایستگاه معرفت عنوان کرد: ایستگاه معرفت، طرحی برای ایجاد یک پایگاه فراغتی الگو بود و در این طرح برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شد.

این‌ مسئول با اشاره به اینکه نکته مهم این است که در این ایستگاه کیفیت را فدای کمیت نکردیم گفت: اکنون مهم این است که تعدادی از دختران شهر ما برای آینده پیش روی خودشان راه و مسیر تازه‌ای را پیدا کردند. یک پایگاه فراغتی باید چنین رسالتی برای خود قائل باشد.

کریمی با بیان اینکه فراغت یک برنامه است نه زمان بیکاری بیان کرد: یک شخص، در کشور ما زمان بیکاری را زمان فراغت خود دانسته در صورتی که در دنیا فراغت تعریف شده است و برای آن به درستی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی طرح ایستگاه معرفت را پربار دانست و افزود: این طرحها باید در ابتدا کمک کنند که خانواده‌ها و جامعه از فراغت و اوقات فراغت خود درک درستی پیدا کنند سپس برای تداوم اجرای طرح، استمرار و نظارت درست بر آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/

R41380/P1492/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه