Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو از عرضه لوازم التحریرایرانی اسلامی با تخفیف 10تا 45درصدی در ماکو خبرداد.

حسن الهوردی زاده، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها در منطقه آزاد ماکو با اشاره به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و نیاز دانش آموزان و دانشجویان به لوازم تحریر و نوشت افزار عنوان کرد: در این نمایشگاه تمامی اجناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با تخفیفات ۱۰ الی ۴۵ درصدی به خریداران ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نمایشگاه صرفاً برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ناشران منطقه و ارائه ملزومات درسی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت برگزار شده است.

الهوردی زاده حضور ناشران صاحب نام منطقه را در نخستین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار، لوازم التحریر، تجهیزات مهندسی و دانشگاهی، یک فرصت خوب برای ارائه کتاب دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار عنوان جلد کتاب در کنار لوازم التحریر، کیف و لوازم مورد نیاز مدرسه و دانشگاه به مخاطبین آنان ارائه  می شود.

مدیر نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو افزود: توسعه صنعت نمایشگاهی در تمامی رشته ها و حمایت از تولید کننده ها اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه ها در منطقه آزاد ماکو است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور کارخانجات، چاپخانه ها و برندهای چاپی معتبر و نامدار ایران در نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و لوازم التحریر تجهیزات مهندسی و دانشگاهی منطقه آزاد ماکو گفت: این نمایشگاه به صورت کاملاً تخصصی برگزار شده  که  یک ویژگی مثبت برای مردمان منطقه آزاد ماکو در جهت برخورداری از لوازم مدرسه ایرانی اسلامی محسوب می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی این نمایشگاه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ۲۱ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو پذیرای بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم