Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:45:16 GMT

خودکشی دختر جوان از طبقه 16 برج آتی ساز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۵۱۶۹

خودکشی دختر جوان از طبقه 16 برج آتی ساز

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ این حادثه ساعت ۶ دقیقه بامداد به وقوع پیوست. به گفته شاهدان عینی ماجرا، دختر جوان در شهرک آتی ساز مقابل هتل آزادی که محل استقرار میهمان های خارجی است در تصمیمی ناگهانی از طبقه ۱۶ خود را به پایین پرتاب کرد و در دم جان سپرد. منزل این دختر در طبقه ششم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عوامل پلیس و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و بعد از تایید مرگ وی، جسد با دستور بازپرس کشیک به پزشکی قانونی منتقل شد.

به دستور بازپرس تحقیقات جنایی در باره علت وقوع این حادثه در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

701

خودکشی برج آتی ساز خودکشی دختر جوان شهرک آتی ساز مقابل هتل آزادی اداره دهم پلیس آگاهی تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت

پسر معتاد به مشروبات الکلی که با فریب دختر جوان او را از خانه فراری داده بود با پیگیری به‌موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، اواسط فروردین امسال درپی ناپدید شدن دختری ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر این دختر با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت: حدود هشت ماه قبل متوجه شدم دخترم با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد اما در بررسی‌ها فهمیدم که پسر جوان به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد به همین خاطر بشدت با این ازدواج مخالفت کردم اما پس از آنکه دخترم با مخالفت شدید ما مواجه شد یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر به همراه همان پسر جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از یک سوپر مارکت خرید کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

 پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به خارج از کشور اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که خانواده امن‌ترین محیط برای آنها است و با بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هایشان با خانواده مشورت کنند و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت