Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:24:53 GMT

توصيه هاي خانه داري

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۵۳۰۳

خبرگزاري آريا -

▪ سوزن چرخ خياطي
اگر سوزن چرخ خياطي شما کند شده و قابل استفاده نيست آن را دور نيندازيد. يک سمباده معمولي را زير چرخ قرار داده و سوزن را چند بار در آن فرو کنيد تا دوباره مانند اولش تيز شود.
▪ لکه در کف اتوبراي زدودن آهار يا نشاسته از اتو، وقتي اتو گرم است با يک صابون روي آن بماليد، سپس با پارچه تميزي لکه ها را پاک کنيد و صيقل دهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين مي توانيد لکه هاي قهوه اي يا سوختگي در کف اتو را با ماليدن محلول گرم شده سرکه و نمک برطرف کنيد.
▪ وان حمامهنگام تميز کردن وان حمام به جاي آنکه بيرون وان ايستاده و دستان تان را براي تميز کردن به داخل وان دراز کنيد، بهتر است داخل وان رفته و در حالت نشسته کف آن را تميز کنيد. توجه داشته باشيد که هنگام کار به تناوب با هر دو دست خود کار کنيد و براي آنکه ليز نخوريد هميشه از يک دست خود براي حفظ تعادل استفاده کنيد. همان طور که سطح داخل وان را تميز مي کنيد، روي زانوهايتان حرکت کرده و به محلي که تميز مي کنيد نزديک شويد.
▪ پنير خوش طعمپنير ها هميشه در سفره صبحانه ما ايراني ها بودند و هستند. من حالا دو راه براي داشتن يک پنير تازه برايتان دارم. استفاده از دوغ و شير مي تواند راهي تازه باشد براي داشتن پنير خوشمزه تر. اگر پنير تازه را در ماست تازه چند ساعتي نگهداري کنيد پنير خوشمزه تري به دست مي آوريد. حالا اگر پنير خشک شده خود را در دوغ غليظ بخوابانيد، با اين کار مي توانيد دوباره طعم تازه اي از پنير داشته باشيد.
▪ خاک اره در کرک فرشيک کيسه حمام را مرطوب کرده به دست بکشيد و از راه خواب قالي کيسه بکشيد. هر دو روز يک بار فرش ها را جارو بکشيد. حداقل سالي چند بار با شامپو فرش، فرش ها را شامپو بکشيد. براي درخشان کردن رنگ هاي فرش کمي سرکه را با خاک اره مخلوط کرده و به آرامي برسي را در اين مخلوط بزنيد و روي فرش بکشيد، وقتي خشک شد با جاروبرقي سطح آن را جارو کنيد. منبع:aftab.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان

۲۶۶ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903337

دیگر خبرها

  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • خجالت بکشید!
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای که نباید از دست بدهید
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند