Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای اعلام کرد: توطئه‌ها نشان می‌دهد که اسلام‌ستیزی و فشار بر مسلمانان و آواره‌سازی آنان با جدیت از سوی جبهه استکبار دنبال می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود با صدور بیانیه ای اعلام کرد: توطئه‌ها نشان می‌دهد که اسلام ستیزی و فشار بر مسلمانان و آواره سازی آنان با جدیت از سوی جبهه استکبار دنبال شده و در سکوت نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر، این توطئه با شدت و وقاحت بیشتری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله) فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یالَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ‌یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»
«کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد کمک‌خواهی سر می‌دهد و بی‌تفاوت باشد، مسلمان نیست».‌ای مسلمانان و مردم ایران اسلامی، امروز مردم میانمار سوزانده شده و سرشان از بدنشان جدا می‌شود، خانه‌هایشان سوزانده و از سرزمین‌هایشان بیرون رانده می‌شوند، جنایاتی که با حمایت ارتش میانمار انجام می‌شود که در تاریخ بشری بی‌سابقه بوده است. مگر این مردم مظلوم چه کردند که باید این‌گونه ستم ببینند؟
این توطئه نشان می‌دهد که اسلام ستیزی و فشار بر مسلمانان وآواره سازی آنان با جدیت از سوی جبهه استکبار دنبال شده و در سکوت نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر، این توطئه با شدت و وقاحت بیشتری دنبال می‌شود.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود ضمن محکومیت شدید اقدامات غیرانسانی افراطیان بودایی و حمایت استکبار جهانی از این کشتار، خواستار به کار گیری تمامی ظرفیت‌های کشورهای اسلامی، به ویژه دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در جهت پایان دادن به این جنایت بوده و آمادگی خود را جهت هرگونه اقدام در این زمینه اعلام می‌دارد.
والسلام
"شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود"

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا