Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@07:57:39 GMT

کانادا دست به واردات همجنس باز زد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۶۰۶۲

کانادا دست به واردات همجنس باز زد +عکس

به گزارش جام نیوز، دولت کانادا در چند ماه اخیر طی برنامه‌ای بصورت محرمانه و غیرعلنی به همجنس بازان چچنی را کمک کرده تا وارد خاک این کشور شوند.

به گزارش یورونیوز، این کار با نظارت کریستینا فریلند، وزیر امور خارجه کانادا انجام شده است.

نشریه ایندیپندنت به نقل از یک منبع دولتی کانادا گزارش کرده است که خانم فریلند درباره اقدام مداخله جویانه خود گفته است که می خواست کانادا را تبدیل به الگویی برای کشورهای همسایه و همفکر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن از سال ۲۰۱۳ در سخنرانی ای پیشنهاد کرده بود که تمام همجنس بازان چچنی را به آمریکای شمالی بفرستند. او گفته بود: «اگر هم وجود داشته باشند آنها را به کانادا بفرستید. آنها را از ما دور کنید تا دیگر در کشور ما وجود نداشته باشند… برای پاکیزه ماندن خون ما آنها را ببرید.»

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم

احمدرضا فرشچیان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: سال ۱۴۰۲ سال پرفراز و نشیبی بود و حوادث زیادی در آن اتفاق افتاد اما بخش واردات کشور تاحدودی خرسند است که به گونه‌ای عمل کرد که کشور با کمبود هیچ کالایی مواجه نشد و چه در بخش تولید و چه در بخش مصرف، همه نیازها در طول سال تامین شد. این بزرگترین توفیق برای بخش واردات کشور است که باید به آن بالید.

او افزود: برای سال ۱۴۰۳ با توجه به نوسانات ارزی نمی‌توان پیش‌بینی داشت اما قطعاً بخش خصوصی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

فرشچیان بیان کرد: خواسته فعالان بخش خصوصی ساماندهی در بخش مقررات و از بین رفتن بی‌نظمی‌هاست که شاید نیمی از موفقیت فعالان اقتصادی به همین فاکتور وابسته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد