Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموزان پایه دهم رشته گرافیک هنرستان دولتی دخترانه هنرهای زیبای یاسوج در حالی در بلاتکلیفی گذراندن یکی از دروس پایه مانده‌اند که مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار بی اطلاعی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، دانش آموزان پایه دهم رشته گرافیک که در سال تحصیلی جاری در هنرستان دولتی دخترانه هنرهای زیبای یاسوج مشغول به تحصیل هستند الان متوجه شدند که درس دو واحدی تاریخ هنر ایران را نخوانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان پایه دهم هنرستان دخترانه هنرهای زیبای یاسوج این درس را نه در برنامه کلاسی و امتحانات خرداد ماه نداشتند در صورتی که یکی از دروس تخصصی این رشته و پایه بوده و می‌بایست در همین پایه تدریس صورت می‌گرفت.

هم اکنون جای این سوال باقی است که چه کسی باید پاسخگوی ندانم کاری عوامل اجرایی هنرستان دخترانه هنرهای زیبای یاسوج باشد و اینکه چگونه می‌خواهند بر این ضعف سرپوش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از این مسئله اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این یک مسئله تخصصی است و باید به صورت دقیق بررسی شود که در نهایت باید سرانجام این دانش آموزان به کجا ختم شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که در نهایت باید تکلیف درس دو واحدی تاریخ هنر ایران به عنوان یکی از دروس پایه رشته گرافیک دانش آموزان پایه دهم باید چه شود؟، افزود: دقیق در جریان نیستم و باید موضوع را از طریق مسئولان هنرستان پیگیری کنم.

حسینی رئیس هنرستان هنرهای زیبا نیز خطاب به خبرنگار تسنیم گفت: دلیلی برای پاسخگویی نمی‌بینم و دقایقی پیش گفتنی‌ها را به مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفتم.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان