Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه گفت: در این دانشگاه غالبا واحد‌ها با تاخیر ارائه می‌شوند و این امر باعث تاثیر گذاشتن بر روی کلاس‌ها شده است. محمد عرفان فلکنازی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه همواره درس ها با 10 الی 15 روز تاخیر ارائه می شود که این امر در تعداد برگزاری کلاس ها تاثیر مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلکنازی ادامه داد: در ترم گذشته در حالی برای چندمین بار انتخاب واحد ها با تاخیر انجام شد که این امر بر تعداد کلاس ها تاثیر گذاشت و در اوایل ترم گذشته و قبل از سال جاری تنها ده جلسه کلاس برگزار شد.وی افزود: تقویم آموزشی و حتی اطلاعیه هایی که آموزش در برد دانشگاه می زند هیچ سنخیتی با آنچه که در واقعیت رخ می دهد ندارد و به علت عدم آشنایی با سیستم گلستان، انتخاب واحد ها همواره با تاخیر و حذف و اضافه واحد ها آغاز می شود به شکلی که بعضا دانشجو ها در چند هفته اول ترم تحصیلی برای پیدا کردن کلاس ها سرگردان می شوند.مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه تاکید کرد: بخش هایی از این مسائل مربوط به دانشگاه ما نیست و مشکلات ساختاری دانشگاه فرهنگیان کشور را شامل می شود.فلکنازی گفت: با ابلاغ بخشنامه جدید دانشگاه مجبور به افزایش ساعت کلاسها شد که این افزایش ساعت منجر به برگزاری کلاسها تا ساعتی پس از اذان مغرب میشد که برای دانشجویان رفت و آمد در این ساعت سخت بود و از طرفی برخی اساتید هم پایبندی به این کیفی سازی کلاسها نداشتند.وی تصریح کرد: بعضا در سیستم آموزشی دانشجوها دیده می شود که معدل را دیر ثبت می کنند و یا نمره ها را دیر تایید می کنند که این باعث می شود نتوان برای ترم آینده بر حسب معدل انتخاب واحد کرد و نمرات ترم بهمن ما هنوز تایید نشده است.این فعال صنفی دانشجویی اظهار داشت: برخی اساتید این دانشگاه از سطح علمی بالایی برخوردار نیستند و برخی دیگر به علت مشغله زیاد کلاس ها را با تعداد پایینی برگزار می کنند و به علل نامشخصی اساتید نامربوطی را برای درس ها مشخص میکنند که این باعث می شود سطح کیفی و علمی درس ها پایین بیاد.وی در پایان گفت: امیدواریم با تغییر رویه دانشگاه فرهنگیان بتوان از فارغ التحصیل های این دانشگاه در هیئت علمی ها استفاده کرد و اساتید متناسب و بسیار خوبی را به این هیئت علمی اضافه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد