Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:00:15 GMT

ربيع‌خواه؛ حلول روح برانکو در پرسپوليس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۶۵۲۵

خبرگزاري آريا - انتخاب محسن ربيع خواه به عنوان بهترين بازيکن ديدار برابر الاهلي، ارزش هاي هافبک خستگي ناپذير قرمزها را بيش از گذشته ثابت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، از فروردين سال 1394 که سرمربي کروات، هدايت قرمزها را بر عهده گرفت تا امروز يک تفاوت چشمگير در ثانيه به ثانيه بازي هاي پرسپوليس ديده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پرسپوليس تحت هدايت برانکو، تمام بازيکنان 90 دقيقه با تمام وجود از نهايت پتانسيل خود استفاده کرده و همه بر اساس فرمان رهبر ارکستر تواناي خود کوک مي نوازند.
در اين ميان حتي اگر مدافع ثابت تيم ملي نيز ساز مخالف زد، از ترکيب اصلي کنار گذاشته شده و جوان 20 ساله اي به نام صادق محرمي خيلي زود باعث فراموش شدن نامش مي شود.
در اين پرسپوليس، همه بايد با تمام وجود تلاش کنند پس محسن مسلمان نيز چاره اي جز تغيير سبک بازي و تبديل شدن به يک هافبک جنگنده و تکل زن ندارد و طارمي نيز با تمام وجود پرس مي کند.
در اين ميان، درخشش يک بازيکن در هفته هاي اخير بيش از گذشته به چشم آمده است. تا جايي که ديروز محسن ربيع خواه لقب بهترين بازيکن جدال دشوار ابوظبي را از آن خود کرد و اغراق آميز نيست اگر او را از عوامل اصلي صعود قرمزها به نيمه نهايي بعد از سالها بدانيم.
محسن ربيع خواه ستاره اي متفاوت از ديگر بازيکنان است. بازيکني که شايد به علت چهره و سبک اخلاقي کمتر از ديگران مورد توجه قرار گرفته و معمولا دستمايه شوخي هاي شبکه هاي مجازي نيز مي شود.
عدم توانايي در انجام حرکات تکنيکي، ژست هاي دوربين پسند و مصاحبه هاي آتشين، از محسن ربيع خواه بازيکني ساخته که کمتر از ديگران مورد توجه قرار مي گيرد.
مدافع هافبکي که حتي آناليزها نيز نشان داد که همبازيانش نيز خيلي به او اعتقاد ندارند، حالا تبديل به مهره تغيير ناپذير سرمربي کروات شده است.
جاي ستاره اي با ويژگي هاي ربيع خواه در فصل دوم حضور افشين قطبي در پرسپوليس به شدت خالي بود. تيم ميلياردي رويانيان هرگز نتوانست بازيکني با سبک بازي او را در ترکيب داشته باشد و دايي و درخشان هم جاي خالي او را حس کردند.
ربيع خواه ستاره شبکه هاي اجتماعي نيست. از آن دسته بازيکناني است که به اندازه ريال به ريال قراردادش در ميدان مي جنگد و عرق مي ريزد. مرور واکنش متعصبانه او بعد از اعلام پنالتي اول به سود پرسپوليس آدرنالين خون هر هواداراي را بالا برده و يک بار ديگر به ما ثابت مي کند که برانکو چيزي فراتر از ما را در پس عينک جادويي خود مي بيند.
انتخاب شدن محسن ربيع خواه به عنوان بهترين بازيکن يکي از حساس ترين بازي هاي تاريخ باشگاه پرسپوليس تنها يک معنا دارد؛ در فوتبال تيمي برنده مي شود که بازيکناني از جنس اين بازيکن به کرات در ترکيب آن يافت شوند.
در ديدار برابر الاهلي، ربيع خواه بارها و بارها خصوصا در نيمه دوم مانع شکل گيري ضدحملات خطرناک حريف شد و به خوبي جاي خالي کاميابي نيا را در ترکيب قرمزها پر کرد.
حضور مکرر ربيع خواد در ترکيب، نشانه حلول روح برانکويي در قامت قرمزهاست. روحيه اي که اين تيم سالها از آن بي بهره بود و حالا با حضور چنين بازيکناني، تنها يک قدم تا فتح رويا فاصله دارد.
آريا فاطمي مقدم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد