Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی اعتبارات اسناد خزانه و اوراق مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان گفت: امسال برای اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن، یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از همین محل اختصاص یافت.

وی افزود: از این مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات اسناد خزانه بود که ۱۰۰ درصد جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی اضافه کرد: از مجموع ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبارات اوراق مشارکت هم تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال جذب شده و ۵۵۰ میلیارد ریال هنوز جذب نشده است.

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری مقصر تأخیر در اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن است ادامه داد: مسئولان شرکت آب منطقه‌ای در جذب اعتبارات اجرای این طرح، دخیل نبودند و این موضوع از سوی استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد.

سلیمانی تأکید کرد: طرح انتقال آب بن به بروجن باید بر اساس قول رئیس جمهوری، تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است