Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@21:19:33 GMT

روسیه موشک قاره پیمای چند کلاهکی پرتاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۶۵۹۷

روسیه موشک قاره پیمای چند کلاهکی پرتاب کرد

به گزارش بولتن نیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: موشک یارس از سکوی زیرزمینی در پایگاه فضایی نظامی پلستسک در استان آرخانگلسک (شمال غرب) پرتاب شد.
خبرگزاری ایتارتاس به نقل از این گزارش نوشت: موشک قاره پیما پس از پیمودن حدود 10 هزار کیلومتر در محدوده نظامی «کورا» در شبه جزیره کامچاتکا (خاور دور روسیه) به هدف فرضی اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پرتاب را نیروی موشک های راهبردی روسیه با هدف تایید مشخصات فنی موشک های تحویل گرفته شده یارس انجام داد.
یارس یا ار.اس-24 با کلاهک های تقسیم شونده، بخش قابل توجهی از توان موشکی قاره پیمای روسیه را تشکیل می دهد که با سوخت جامد کار می کند و رهگیری کلاهک ها برای پدافند موشکی دشمن بسیار دشوار می شود.
بر پایه داده های رسانه های روسی، این موشک با 23 متر طول، 50 تن وزن و توان 12 هزار کیلومتر برد می تواند تا شش کلاهک با مجموع قدرت تخریب 300 کیلوتن ماده منفجره را حمل کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج