Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@04:53:34 GMT

مجموعه شعر «آشویتس خصوصی من» نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۶۷۱۶

مجموعه شعر «آشویتس خصوصی من» نقد می‌شود

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، کتاب «آشویتس خصوصی من» در سه فصل «شکنجه‌شده‌ها»، «عاشقانه‌های ناتمام برای آنا» و «خرده‌روایت‌هایی از هراس و انزوا» در ۱۷۲ صفحه با قیمت ۱۴ هزار تومان در نشر چشمه چاپ شده است.

به گفته‌ شاعر، کتاب «آشویتس خصوصی من» یک مجموعه‌ شعر به‌هم پیوسته است و در عین حالی که هر شعر مستقلا روایت خودش را دارد، در چینش آن‌ها و نوع روایت‌ها نیز سعی شده است در کلیت هر یک از روایت‌ها همدیگر را کامل کنند و تکه‌هایی دیگر از داستان «آشویتس خصوصی» را پیش‌ روی مخاطب بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شعرهای این مجموعه زاویه‌ دیدهای متعددی به کار گرفته شده و روایت‌مندی و از سویی تخیل سوررئال از عمده ویژگی‌های شعرهای این کتاب است.

در این جلسه، منتقدان حجت بداغی، فریاد ناصری و شهاب لواسانی دیدگاه‌های‌شان را درباره این مجموعه شعر طرح می‌کنند. این برنامه ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه در کتاب‌فروشی علمی فرهنگی واقع در خیابان کریم‌خان، نرسیده به خیابان خردمند شمالی، پلاک ۱۳ طبقه دوم برگزار می‌شود.

502

آشویتس خصوصی من حجت بداغی کتاب‌فروشی علمی فرهنگی حسن همایون

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقد کتاب مویه های آمو
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود