Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس برانکو، تیمی پر از اتفاقات قشنگ و هیجان آور است. پروفسور با حضورش در جمع سرخ پوشان به کل سیستم بازی و تاکتیکی این دیدار را عوض کرد؛ تفاوت هایی که با مخالفت ها و اعتراضات زیادی همراه بود ولی با گذشت هرثانیه و پیاده شدن تفکرات برانکو در زمین باورها عوض می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برانکو خستگی ناپذیر است و 90 دقیقه برای پیروزی می جنگد.

پروفسور پرسپولیسی ها بدون شعار جوانگرایی تیمش را با مهره های با استعداد اما کم سن وسال پرکرده و در کنار تاکتیک های خود از ان ها بهترین استفاده را می کند؛ گاهی اوقات ترکیب های اعلامی از برانکو در دیدارهای حساس با علامت سوال های زیادی در ذهن هواداران همراه بود و خیلی ها را بهت زده می کرد، مثل جانشینی صادق محرمی جوان به جای رامین رضاییان ملی و پوش و با تجربه! کمتر کسی فکرش را می کرد محرمی با درخشش هایش کاری کند کم کم جای خالی رامین در تیم برانکو احساس شود.

با گذشت حدود سال از حضور برانکو در پرسپولیس هواداران به طرز عجیبی به او و تاکتیک هایش علاقه دارند و شعارهایی هم مثل #هرچی_برانکو_بگه را در فضاهای مجازی ساخته اند؛ اما استرس همیشه با هواداران هست و خواهد بود؛ روز گذشته وقتی ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی اعلام شد با دیدن اسم محسن ربیع خواه همه تعجب کردند و باز همجمه ای از انتقادات در جمع های فوتبالی به راه افتاد. اما برانکو باز هم ثابت کرد، کت تن چه کسی است.

شب گذشته محسن ربیع خواه ستاره ای متفاوت از دیگر بازیکنان بود؛ تا جایی که لقب بهترین بازیکن جدال دشوار ابوظبی را از آن خود کرد. ربیع خواه پسر بی حاشیه پرسپولیسی ها که قبل از دیدار حساس با الاهلی دستمایه شوخی های رسانه های سعودی قرار گرفته با درخشش یکی از اصلی ترین عوامل صعود پرسپولیس لقب گرفت.

انتخاب شدن محسن ربیع خواه به عنوان بهترین بازیکن یکی از حساس ترین بازی های تاریخ باشگاه پرسپولیس تنها یک معنا دارد؛ در فوتبال تیمی برنده می شود که بازیکنانی از جنس غیرت در ترکیب آن یافت شوند. بازهم سورپرایز برانکو جواب داد و ربیع خواه هم با عملکرد فوق العاده اش جواب این اعتماد را داد تا هواداران همچنان بگویند هرچی برانکو بگه.

601

فوتبال پروفسور تاکتیک استعداد برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس محسن ربیع خواه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس