Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران گفت: حدیث ظفری فوتبالیست کامیارانی از سوی کادر فنی فنی به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران کشور دعوت شد.

رضا باجلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران کشور با حضور دعوت شدگان از روز سه شنبه 21 شهریور در تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سرمربی تیم ملی دختران زیر 15 سال کشورما 26 بازیکن منتخب را به منظور آماده سازی و بالا بُردن سطح فنی ملی پوشان به این مرحله از اردو دعوت کرده است.
به گفته وی، هم اکنون با توجه به آغاز این اردو این فوتبالیست کامیارانی از استان کردستان با دعوت کادر فنی در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران کشورمان حضور دارد.
باجلانی اضافه کرد: معصومه جهانچی به عنوان سرمربی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی اردونشینان را به مدت چهار روز زیر نظر دارد.
به گزارش ایرنا، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران کشور طی روزهای 21 تا 24 شهریور در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند