Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی خط تولید نشاسته پلیمری از سیب‌زمینی در منطقه ویژه اقتصادی نمین خبر داد و گفت: این طرح به عنوان طرح کلان ملی استانی تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با تمام توان آماده همکاری برای پیشبرد مراحل راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین است و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیلافزود: به دلیل گستردگی سطح فعالیت‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و مطالعاتی، جهاددانشگاهی آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف، مسئولان استان را در برطرف کردن مسائل و توسعه استان همراهی کند و در صورت همکاری و مشارکت مسئولان در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند.

اوچی اردبیلی جهاد دانشگاهی را مأمن اندیشه‌های نو و کاربردی دانست و تصریح کرد: آینده جهاد دانشگاهی دست جوانان است چرا که این نهاد بسترهای لازم را برای شکوفایی استعدادهای آنان فراهم ساخته و زمینه‌ساز تولید علم و فناوری شده است.

وی از آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی خط تولید نشاسته پلیمری از سیب زمینی در منطقه ویژه اقتصادی نمین خبر داد و گفت: این طرح در سال گذشته به عنوان طرح کلان ملی استانی تصویب شده است و هم اکنون همت و پیگیری مسئولان و نمایندگان استان را برای جذب اعتبار لازم از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌طلبد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیلچاره‌اندیشی برای جلوگیری از خسارت‌های وارده به سیب‌زمینی‌کاران اردبیل را جزو دغدغه‌های مهم استانی دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی اردبیل با احصای این مشکل، این طرحرا با هدف استفاده از سیب‌زمینی درجه دو و سه در تهیه نشاسته برای صنعت نفت با اشتغالزایی 25 نفر و قابلیت بازگشت سرمایه در مدت 3 سال ارائه کرده است.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علیرضا حسینی در بازدید از کارگاه‌های تولیدی فعال شهرستان نیر به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های غیرفعال شهرستان هم در حال فعال شدن هستند و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار سال، وارد چرخه تولید شوند.
وی به تلاش‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در معادن نیز اشاره کرد وافزود: از ۲۶ معدن موجود در این شهرستان ۱۵ معدن فعال است و در سال گذشته ۲ معدن تولید گچ و اسفنج آهنی هم به آنها اضافه شد و این معادن باید از خام فروشی خارج شده و کارخانه‌های فرآوری و جانبی خود را دایر کنند.
فرماندار نیر گفت: ۶۰ درصد شن و ماسه استان اردبیل از معادن شن و ماسه شهرستان نیر استحصال می‌شود و در راستای ایجاد اشتفال با استفاده از این ظرفیت موجود، افزایش تولیدات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ارائه تسهیلات و تقویت آورده‌های شخصی را در دستور کار قرار داده ایم.

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است