Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ترانه سرا و طنزپرداز کشوری برگزاری مستمر محافل طنز «قندشکن» یزد را نشان دهنده تدبیر، برنامه‌ریزی و هدفمندی این برنامه دانست.

به گزارش قدس آنلاین، صابر قدیمی شاعر، ترانه سرا و طنزپرداز کشورمان که به یزد سفر کرده بود در خصوص استعدادهای طنز این استان و محفل ماهانه طنز «قندشکن» اظهار داشت: برگزاری هشت محفل طنز در حوزه هنری یزد که با حضور طنزپردازان سرشناس کشور و استان برگزار شده، نشان دهنده تدبیر، تفکر، هدفمندی و برنامه‌ریزی مناسب برای این محافل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر همراهی و حمایت هر چه بیشتر طنزپردازان و مسئولان از این محفل ادبی تأکید کرد و تداوم آن را زمینه‌ ساز شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر طنز استان دانست.

این شاعر، حضور پرشور طنزپردازان مناطق دور و نزدیک در این نشست را ستود و افزود: حرکتی که امروز در حوزه هنری یزد آغاز شده در سالهای آینده نتایج ارزنده‌ای خواهد داشت.

قدیمی با اشاره به استعدادهای طنز یزد تصریح کرد: همان طور که در حال حاضر طنزپردازان شاخص این استان در محافل و جشنواره‌های مختلف درخشان ظاهر شده‌اند با تداوم این محفل، طنزپردازان جوان و موفق‌تری به جامعه ادبی کشور معرفی خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی خوب حوزه هنری به زودی شاهد شکوفایی استعداد جوانان یزدی و انتشار آثارشان در قالب کتاب و در ستون‌های طنز نشریات استان و کشور باشیم.

این طنزپرداز با اشاره به راه‌اندازی سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی طنز در حوزه هنری یزد، این برنامه را کارگشا دانست و گفت: با اضافه کردن بخش‌هایی مانند استند آپ طنز و موسیقی طنز این قابلیت وجود دارد که محافل طنز قندشکن با کمیت بهتری برگزار شود.

خالق مجموعه ترانه «لبخند شیرین فرهاد» برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های ادبی را در توانمندسازی طنزپردازان جوان و ارتقای طنز شهرستان‌ها مؤثر دانست و افزود: باید کتاب‌های کاربردی مرتبط با طنز در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد زیرا مطالعه و آشنایی با آثار فعالان این عرصه بیشتر می‌تواند به رشد و پیشرفت طنزپردازان شهرستانی کمک کند.

وی انتقادپذیری را زمینه‌ای برای تولید طنز عنوان کرد و با اشاره به فعالیت‌های دفتر طنز حوزه هنری کشور در استان‌ها ادامه داد: باید بودجه بیشتری در اختیار این دفتر قرار داده شود تا سلسله نشست‌های کارگاهی همراه با نقد آثار را با حضور پیش‌کسوتان و طنزپردازان مطرح کشور در شهرستان‌ها برگزار کند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان

دریافت 30 MB کد خبر 6099679

دیگر خبرها

  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان