Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:04:05 GMT

کسانی که با قرآن انس دارند در آخرت شاخصند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۷۴۳۸

کسانی که با قرآن انس دارند در آخرت شاخصند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حفظ، روخوانی و عمل به قرآن را دارای برکات بسیاری برشمرد و گفت: در آخرت کسانی که انس با قرآن داشته‌اند، شاخص خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به گفتاری از استاد شهید مطهری، تصریح کرد: تصوراتی که ما انسان‌ها از قیامت داریم به مانند تصوراتی است که در زمان جنین بودن در رحم مادر از دنیا داشتیم، لکن اکنون هم تصور و درک درستی از عوالم بعدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: امام باقر(ع) می‌فرمایند که در فردای قیامت، قرآن با زیباترین شکل در صحنه آخرت حضور پیدا می‌کند و در آن زمان تمام شهدا، انبیاء، اولیا و فرشتگان از این زیبایی مبهوط و شگفت‌زده می‌شوند به طوریکه همگان می‌خواهند ببینند این موجود زیبا چه کسی و چیزی است.

وی افزود: شاید حفظ، روخوانی و عمل به قرآن به ظاهر برای انسان سخت و دشوار باشد ولی برکات بسیاری دارد که در زندگی دنیوی و اخروی انسان پدیدار خواهد شد به طوریکه در دنیای آخرت کسانی که انس با قرآن داشته‌اند، شاخص خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه قرآن کریم ۱۴۰۰ امر و ۴۰۰ نهی دارد، ادامه داد: شرک در نیت، یکی از نهی‌های جدی قرآن است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به شهادت محسن حججی شهید والامقام کشورمان به عنوان یکی از نمونه‌های خلوص در نیت، گفت: کشور ما در راه مبارزه با ظلم شهدای بسیاری داشته‌ است و حتی در مسیر دفاع از حرم نیز به نسبت شهدای زیادی داشته‌ایم، اما چه می‌شود که خدا یک جوان ۲۶ ساله را اینگونه بزرگ می‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: هر عملی را اگر خالص برای خدا انجام دهیم قطعا سعادتمند خواهیم شد و خوشا به حال مسلمانی که در هر موردی، اوامر و نواهی قرآن را نصب العین خود قرار دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست