Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، پس از پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده متهمان مرگ بنیتا هشت ماهه ،قاضی و وکیل متهم ردیف اول پرونده به گفت و گو با برنا پرداختند.

قاضی پرونده بنیتا در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص اینکه رفتار رسانه ها و جو سازی های رسانه ای و احساسات جامعه در برابر اتفاق این پرونده چقدر در نوع برخورد در مسیر رسیدگی به این پرونده اثر گذار است گفت :« هیچ تاثیری ندارد چون دادگاه و قاضی به طور مستقل عمل می کنند و رسانه ها تاثیری در استقلال رای ما ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

و اما وکیل متهم ردیف اول پرونده در خصوص این سوال اینگونه به برنا گفت :«رسانه ها و جوسازی ها خیلی تاثیر دارد . به خصوص همین سرعت تشکیل دادگاه که تحقیقات را ناقص می کند. با این شرایط به نظر می رسد حکم دادگاه برای متهم ردیف اول اعدام باشد .»

گفتنی است در پایان جلسه ،مادر بنیتا هنگام امضای صورت جلسه رو به متهمان ردیف اول پرونده گفت : «هرمله کثیف با همین دو انگشتم تو رو توو دفن می کنم.»

متهم ردیف آخر در دفاع آخر خود بیان داشت :«قتل را قبول ندارم،سرقت هم ییهویی شد.بچه را جایی گذاشتم که پرتردد است تا نجات پیدا کند.ضبط را مهدی شاه نقی دزدیده اما چون دو بچه دارد من گردن می گیرم.»

متهم ردیف دوم در دفاع آخر گفت :«من قاتل را به خانواده بنیتا معرفی کردم .سرقت را قبول ندارم

ضبط را برنداشته ام.مادرم سکته کرده و همسرم بعد از این حادثه تقاضای طلاق کرده است . من کارگر شهرداری هستم و دزدی نمی کنم. به متهم گفتم که بچه را به خانواده بدهد.»

در پایان این جلسه اعلام شد که حکم متهمان تا یکشنبه مشخص خواهد شد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس

به گزارش  صدای ایران به نقل از میزان، "شاهزاده سرین" به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد. متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات، که در ویدیوهایی که از خود منتشر می‌کرد خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.

عکس را بیسیمچی مدیا در فضای مجازی منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • جبلی: پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیستیم
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳
  • اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس