Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جوامع مختلف زیبایی تعاریف متفاوتی دارد حتی در یک جامعه این تعریف از نسلی به نسل دیگر تغییر می‌کند. در همین رابطه ماجرای دردناک زنی که لقب زشت‌ترین زن جهان به او تعلق گرفت را از نظر بگذارنید.


ماری آن بیوان در دسامبر سال ۱۸۷۴ در لندن متولد شد، وی در نوجوانی به شغل پرستاری مشغول بود و در ۲۹ سالگی با یک مرد گل فروش به نام توماس بیوان ازدواج نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این زمان بود که زندگی به تدریج روی ناخوش خود را به ماری نشان داد. درست در زمانی که او تازه داشت خوشبختی را در زندگی خود حس می‌کرد، یک بیماری عجیب به نام آکرومگالی گریبانش را گرفت، کم کم چهره وی بر اثر رشد بی رویه عضلانی تغییر کرد و حالت طبیعی خود را از دست داد.

همسر ماری ۱۱ سال پس از ازدواج فوت کرد و وی را با ۴ کودک قد و نیم قد تنها گذاشت، با توجه به شرایط سختی که این بیماری برای ماری به وجود آورده بود وی کوشید تا تمام توجه خود را به خانواده اش معطوف سازد و نگذارد که فرزندانش نبود پدر را احساس کنند، اما ناگهان با یک مشکل مالی بزرگ رو به رو شد و در تامین نیازهای خانواده خود درماند.

در این زمان بود که ماری تصمیم گرفت برای به دست آوردن پول برای رفع نیازهای فرزندان خود دست به فداکاری بزرگی بزند. وی روی غرور زنانه اش پا گذاشت و در مسابقه زشت‌ترین زنان شرکت کرد تا با جایزه آن بتواند قسمتی از مشکلات مالی خود را حل نماید.

ماری برنده مسابقه بد قیافه‌ترین زن شد و این یک تجربه تحقیر آمیز برای یک زن بود. پس از برنده شدن در مسابقه این زن باید برای اداره زندگی خود و خانواده اش راه سختی را که درپیش گرفته بود ادامه می‌داد بنابراین کار خود را به عنوان یک پدیده نادر در سیرک آغاز کرد و مردم با کنکجاوی برای تماشای زشت‌ترین زن جهان پول پرداخت می‌کردند.

ماری در سرتاسر بریتانیا سرگردان بود و در سیرک‌های مختلف برای کسب درآمد شرکت می‌کرد تا اینکه بالاخره به جزیره‌ای در بروکلین سفر کرد و تا پایان عمر خود یعنی سال ۲۶ سپتامبر سال ۱۹۳۳ در آنجا ماند و در نهایت در سن ۵۹ سالگی فوت کرد.

شرکت مشهور هالدمارک که در زمینه کارت پستال و گرافیک فعالیت می‌کند تا چند سال پیش نیز کارت پستال‌هایی با چهره ماری را به عنوان زشت‌ترین زن جهان به فروش می‌رساند تا اینکه بالاخره یک پزشک آلمانی از آن‌ها درخواست کرد فروش این کارت‌ها را متوقف کنند، زیرا این زن از یک بیماری رنج می‌برده است و باید با او در نهایت عزت و احترام برخورد شود.

این قصه غم انگیز ماری آن بیوان بود که به همه ثابت کرد، زیبایی حقیقی به چهره نیست بلکه درون قلب انسان‌هاست که برای حفظ امنیت خانوده‌شان، خود را به خطر می‌اندازند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم