Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:40:50 GMT

بهره برداری همزمان از ۴ گیرنده دیجیتال در بخش سرباز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۸۷۶۹

بهره برداری همزمان از ۴ گیرنده دیجیتال در بخش سرباز

سرباز - بخشدار بخش سرباز گفت: ۴ گیرنده دیجیتال توسط مرکز صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان و با همکاری دهیاری های منطقه به طور همزمان در بخش «سرباز» به بهره برداری رسید.

مرتضی سایگانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به طور همزمان ۴ گیرنده دیجیتال از سوی صدا و سیما استان سیستان و بلوچستان و با همکاری دهیاری های منطقه در بخش «سرباز» به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهربرداری از این گیرنده ها روستاهای «باتک»، «کندز»، «شاکهور»، «گوردر»، «گروه»، و «حاجی آباد» تحت پوشش قرار گرفتند و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نفر از جمعیت روستایی این بخش از مزایای آن بهره مند شدند.

بخشدار سرباز با اشاره به اینکه میزان اعتبار هزینه شده از سوی دهیاری ها در این طرح ۲۰۰ میلیون ریال بوده، اظهار داشت: بخش «سرباز» با بیش از ۴۰۰ پارچه آبادی جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر دارد و وسعت این بخش ۶۳۰۰ کیلومتر مربع است که ۹۸ درصد جمعیت آن روستایی و ۲ درصد شهری هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان در راه اندازی ایستگاه های گیرنده دیجیتالی در روستاهای بخش سرباز از صداوسیما بعنوان یک دانشگاه اسلامی یادکرد و گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی سالم ترین شبکه های تلویزیونی را دارد و باید بستری فراهم شود تا همه از این شبکه ها برخوردار شوند.

سایگانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش «سرباز» در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد می‌طلبد تعداد روستاهای بیشتری تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار بگیرن تا از هجمه فرهنگ غربی از طریق شبکه های ماهواره ای جلوگیری شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه