Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته جاری در قالب اجرای طرح رعد توسط پلیس، بسیاری از سارقان خودرو و مالخران به دام افتادند. بسیاری از این سارقان افراد سابقه داری بودند که سابقه ده ها مورد سرقت را در کارنامه خود داشتند.

یکی متخصص سرقت پراید بود و دیگری تخصصش در سرقت کامپیوتر خودرو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگری در یک چشم بهم زدن با 206 در افق محو می شد و یکی دیگر از مشتریان مدل ضبط و باند می پرسید و یک روزه به آنها تحویل می داد.

اما در میان همه آنها جوانی بود که مالخران او را سلطان زانتیا صدا می زدند. اسم کاملش را نه خود به ما گفت و نه ماموران. تنها گفتن که می توان نام او را در رسانه ف. ح ذکر کرد.

با آقای ف که همکلام شدیم گفت 7 فقره سرقت خودرو در کارنامه دارد که 6 فقره آن سرقت خودروی زانتیا بوده است.

در همین حال که آقای ف برای ما از تعداد سرقت هایش می گفت، افسر پرونده سری تکان داد و با خنده ای گفت: روغ میگه، خیلی بیشتر از اینها بوده!

آقای ف را متخصص سرقت زانتیا می دانند. او مدعی است که در 2 دقیقه اقدام به باز کردن قفل در، فرمان و روشن کردن زانتیا می کند.

آقای ف که مست و پاتیل بود، حوصله سوال جواب ها را نداشت و با پرخاشگری گفت: چی میخوای از جونم؟

افسر پرونده اما گفت که سلطان زانتیا 8 بار دیگر هم به جرم سرقت زانتیا بازداشت شده است.

نکته جالب در سابقه آقای ف این بود که هر بار با قید وثیقه آزاد شده و باز با زانتیای دیگری به دام افتاده است.

آقای ف چگونه به دام افتاد؟

سلطان سرقت زانتیا برای 2 ماه تمام ماموران را سرکار گذاشته بود و کسی نمی توانست ردی از او بگیرد اما در یکی از روزهای گرم تابستان بعد از سرقت یک دستگاه زانتیا در حال حرکت در اتوبان تهران – کرج با فرمان ایست پلیس روبرو شد.

آقای ف به دستور پلیس توجه نکرد و پا روی پدال گاز فشد و سعی در فرار داشت. ماموران نیز با تیراندازی های پیاپی سعی در توقف خودرو داشتند ولی در نهایت او توانست با حرکت خلاف جهت در اتوبان از دست پلیس بگریزد.

نهایتاً مجرم دو ماه بعد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد؛ اگرچه مجرم به سرقت خودرو اعتراف می کند اما در دادن آمار و ارقام سرقت صداقتی نشان نمی دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس