Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اطلاعيه اي ميزان سود قطعي سال 1395 بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، روابط عمومي بيمه تجارت نو در اطلاعيه اي ميزان سود قطعي سال 1395 بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري را منتشرکرد.
در متن اين اطلاعيه آمده است:
به استحضار بيمه گذاران محترم بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري ميرساند با احتساب سود مشارکت در منافع، در اندوخته بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري، سود قطعي سال1395 ،به ميزان1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

22 %اعلام ميگردد.
لازم به ذکر است که اين سود از ابتداي سال1395 مبناي محاسبه سود روزشمار بيمه نامه ها قرار خواهد گرفت و بيمه گذاران محترم ميتوانند از طريق شعب شرکت و سايت اينترنتي شرکت بيمه تجارت نو، ميزان سود قطعي سال1395 خود را رويت نمايند.
گفتني است سود تضميني بيمه نامه هاي عمر و سرمايه گذاري صادره تا تاريخ31/ 05/ 1395به ميزان18 %و بيمه نامه هاي صادره از تاريخ01/ 06/ 1395 تا پايان سال 16 %براي سال جاري بيمه نامه بوده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه امروز در گردهمائی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در خان ببین افزود : سرمایه گداری خارجی در گلستان  به بیش از  ۱۳ میلیون دلار رسیده است و این رقم رشد ۱۲ برابری آن را نشان می دهد.

او با اشاره به قابلیت ها و ظرفیتهای گلستان گفت : این استان در حوزه اقتصاد رشد ۸ درصدی داشته و رقم تولید ناخالص استان دو برابر قبل شده است.

علی محمد زنگانه افزود : احیای ۱۳۷ بنگاه و کارخانه نیمه تعطیل از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در گلستان است .

او همچنین گفت : علاج بخشی خلیج گرگان از مهمترین اقدامات دولت در گلستان است که اگر انجام نمی شد طبیعت و محیط زیست استان مورد تهدید جدی قرار می گرفت.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث