Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@18:27:11 GMT

کمپانی HP از دو لپتاپ قدرتمند سری Elitebook رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۹۳۳۳

کمپانی HP از دو لپتاپ قدرتمند سری Elitebook رونمایی کرد

گروه فناوری _ شرکت HP امروز لپتاپ های جدید «1040 G4» و «x360 1020 G2» از سری Elitebook خود را به بازار معرفی کرد که برای امور اداری و تجاری توسعه یافته، و قدرت پردازشی بالایی را در یک دستگاه باریک و سبک ارائه می دهند.مدل «EliteBook 1040 G4» با ساختار استاندارد خود، امکان بهره گیری از پردازنده های دو هسته ای سری U اینتل را برای کاربران معمولی فراهم کرده و در کنار آن، برای افرادی که قدرت پردازشی بالاتری را در نظر دارند چیپست چهار هسته ای «Core i7-7820HQ» را عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، به گفته HP لپتاپ مورد بحث باریک ترین و سبک ترین نوت بوک چهار هسته ای تجاری بازار بوده و با ضخامت 15.95 میلیمتر و وزن 1.35 کیلوگرم، به راحتی قابل حمل خواهد بود.1040 G4 از نمایشگر 14 اینچی 1080p برخوردار است.

1040 G4 از یک نمایشگر 14 اینچی تمام اچ دی با نرخ بازسازی تصویر 120Hz بهره برده برده و به قابلیت «Sure View» مجهز شده است. ویژگی مذکور به منظور جلوگیری از رؤیت صفحه توسط سایرین و سوء استفاده از اطلاعات ارائه شده که با تاریک نشان دادن صفحه نمایش در زوایای مختلف، تنها به کاربر اصلی اجازه مشاهده تصویر را خواهد داد.

محصول مورد بحث همچنین از دو پورت USB، دو درگاه Thunderbolt 3 و یک پورت HDMI برخوردار بوده و امکان سفارش درگاه سیم کارت نیز برای آن وجود دارد. در ضمن باتری دستگاه در مدل دو هسته ای تا 18 ساعت و در مدل چهار هسته ای تا 15 ساعت کاربری را تضمین خواهد کرد.

همچنین بنا به اظهارات شرکت سازنده، امکان اتصال همزمان سه مانیتور 4K به 1040 G4 وجود داشته که بسته به چیپست، توسط پردازنده های گرافیکی اینتل HD 620 یا اینتل HD 630 تغذیه خواهند شد.

لپتاپ «EliteBook x360 1020 G2» نیز که از یک لولای 360 درجه برخوردار است، تنها امکان استفاده از پردازنده های «U-series vPro» با گرافیک اینتل HD 620 را داشته و به نمایشگر 13.3 اینچی Full HD مجهز شده است.

x360 1020 G2 باریکترین و سبک ترین لپتاپ تبدیل شونده بازار است.

x360 1020 G2 تنهای 13.9 میلیمتر ضخامت و 1.12 کیلوگرم وزن داشته و طبق ادعای HP، باریک ترین و سبک ترین لپتاپ تبدیل شونده بازار است. در ضمن این دستگاه فاقد درگاه USB بوده و تنها از دو پورت Thunderbolt 3 و یک درگاه HDMI بهره می برد که به گفته کمپانی، قادر به پخش تصویر در دو نمایشگر 4K مجزا خواهد بود.

لازم به ذکر است که هردو محصول از فناوری های امنیتی ویژه HP مانند SureStart (برای محافظت از BIOS) و WorkWise (هشدار به کاربر در صورت دستکاری لپتاپ توسط دیگران) برخوردار بوده و کمتر از یک ماه دیگر با قیمت پایه 1379 دلار به بازار عرضه می شوند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد