Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@10:58:36 GMT

"حلیمه" اولین مدل محجبه در امریکا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۹۳۹۸

یکسال قبل "حلیمه آدن" یک دختر دانشجو بود که در مینسوتا زندگی می کرد اما حضور او در مسابقات ملکه زیبایی مینسوتا باعث شد به عنوان نخستین زن محجبه این مسابقات به شهرت برسد.

به گزارش فرادید، "حلیمه آدن" مدل امریکایی- سومالیایی 19 ساله‌ای است که با حجاب اسلامی موفق شد تا مرحله نیمه نهایی دختر شایسته امریکا از ایالت مینسوتا صود کند و پس از این موفقیت او مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت و با شرکت مدلینگ IMG قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چندی بعد با حضور در نمایش مد "کانیه وست" در هفته مد نیویورک خبرساز شد؛ کانیه وست، رپر آمریکایی و همسر کیم کارداشیان چهره مشهور تلویزیونی است که از سال ۲۰۱۳ زیر اسم برند Yeezy برای عرضه لباسهای اسپورت با مارک آدیداس همکاری می کند.

حلیمه اکنون یه مدل مشهور در امریکا است و می گوید از اینکه توانسته الهام بخش دختران جوان مسلمان باشد، خوشحال است. او می گوید هدف اصلی اش از وارد شدن به عرصه مد، انگیزه دادن به دختران جوان باحجاب و ارائه تصویری مثبت از مسلمانان در رسانه ها است.

حلیمه تجربه شرکت در نمایش مد کانیه وست را مثبت توصیف می کند و می گوید "وست" هر کاری از دستش برمی آمد انجام داد تا او احساس غریبی نکند. حلیمه ماه گذشته در فشن شو لباس هاي "آلبرتا فرتي" و "مکس مارا" نيز شرکت کرد و تصويرش بر جلد مجلات مد مشهوري از جمله هارپر بازار و Vogue شبه جزيره عربستان چاپ شد. او به تازگی در هفته مد نیویورک نیز شرکت کرده و توجه رسانه ها رو به خود جلب کرده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران

مرکز مبادله ایران اعلام کرد: دهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده توسط ۴۵۹۹ شرکت کننده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.
 
همچنین، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده از سوی ۲۲۰۰ شرکت کننده، ۱۰۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان تخصیص داده شد.
 
در حراج سکه تمام نیز ۳۵۴۴ شرکت کننده، ۱۰ هزار و ۷۶۸ قطعه سکه را ثبت سفارش کردند که ۱۵۲۷ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.
 
تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # قیمت طلا ، قیمت سکه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
  • المپیک پاریس؛ اولین المپیک با برابری جنسیتی
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد+قیمت
  • نور مصنوعی رشد گیاه در ایران از راه رسید
  • جایگزینی نورهای مصنوعی رشد گیاه به جای نور خورشید
  • جایگزینی نور‌های مصنوعی رشد گیاه به جای نور خورشید
  • نور‌های مصنوعی رشد گیاه جایگزین نور خورشید می‌شوند
  • کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • اراک اولین شهر در استفاده از اتوبوس برقی