Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:04:39 GMT

سارق حرفه‌ای احشام در استان کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۹۵۴۲

سارق حرفه‌ای احشام در استان کرمانشاه دستگیر شد

کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای احشام خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان های کرمانشاه، سنقر، هرسین، صحنه و سنندج اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" عنوان کرد: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان های اطراف کرمانشاه، عوامل پلیس آگاهی وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتی خود را جهت شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات پلیسی مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار با یک دستگاه پژو پارس در شهرستان های اطراف کرمانشاه اقدام به سرقت احشام می کند، لذا مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات و بررسی های صورت گرفته مسیر و ساعت تردد سارق مورد شناسایی قرار گرفت و اکیپی مشترک از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دایره عملیات ویژه این پلیس در محور کامیاران به کرمانشاه خودروی سارق را مشاهده و متوقف کردند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵ رأس دام سرقتی کشف و متهم نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: سارق در بازجویی های پلیسی یه یک فقره سرقت خودرو و ۲۰ فقره سرقت احشام در شهرستان های کرمانشاه، سنقر، هرسین، صحنه و سنندج اعتراف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: تمامی مال باختگان در این ارتباط شناسایی شدند، متهم پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

حضور به موقع پلیس مانع از درگیری و نزاع خونین در گیلانغرب شد

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به دستگیری هفت نفر از اوباش سابقه دار، گفت: حضور به موقع پلیس این شهرستان مانع از درگیری و نزاع خونین شد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی، مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با اقدام به موقع پلیس، این نزاع پیش از هرگونه اتفاق ناگواری پایان یافت و هفت نفر از اراذل و اوباش شهرستان که پیشتر نیز سابقه شرارت داشته اند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این اقدام هماهنگ و موثر پلیس، موجبات رضایتمندی شهروندان و مسئولان را به همراه داشت که در همین راستا پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد.

سرهنگ سلیمی در پایان از همکاری مردم با نیروی انتظامی که موجب کاهش وقوع جرایم و افزایش سطح امنیت می شود، تشکر نموده و از آنان خواست که ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

کشف ۱۵ هزار قطعه بچه ماهی فاقد مجوز دامپزشکی در دالاهو

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف ۱۵ هزار قطعه بچه ماهی فاقد مجوز اداره دامپزشکی خبر داد.

سرهنگ " ایرج علیمرادی" اظهار کرد: عوامل ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان دالاهو پس از کسب اطلاعاتی از قاچاق آبزیان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه کامیون ایسوزو، آبزیان فاقد مجوز دامپزشکی را به شهرستان سرپل ذهاب منتقل می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر همین اساس خودروی مورد بحث شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن ۱۵ هزار قطعه بچه ماهی فاقد مجوز دامپزشکی کشف و به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

سرهنگ علیمرادی تصریح کرد: یک متهم در این ارتباط دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرکرده باند معروف زورگیری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سرکرده باند معروف زورگیری در یکی از محلات حاشیه نشین خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: این فرد زورگیر، معروف به "مهران خطر" به همراه تعدادی از دوستان و اقوام خود در محدوده های کمربندی شرقی و دیگر جاده های برون شهری اقدام به زورگیری از خودروها و اشخاص می کردند.

وی افزود: ماموران پاسگاه چالابه پس از وقوع دو فقره زورگیری با شگردهای مشابه در محدوده کمربندی شرقی کرمانشاه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی از وقوع این زورگیری ها توسط باندی به سرکردگی شخصی معروف به "مهران خطر" اطمینان حاصل کردند.

وی ادامه داد: در نهایت ماموران این پاسگاه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به یکی از مخفیگاه های متهم واقع در یکی از محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه مراجعه و برای دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهم به محض مشاهده پلیس با استفاده از سلاح سرد قصد مجروح کردن ماموران را داشت که با زیرکی و هوشیاری پلیس ناکام ماند و در نهایت با استفاده از شگردهای خاص پلیسی وی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: تاکنون موارد متعدد زورگیری و شرارت در پرونده این شرور سابقه دار به ثبت رسیده است، همچنین اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر اعضای این باند زورگیری همچنان ادامه دارد.

کشف محموله البسه قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بیش از هزار و ۶۰۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "عزیز الهیاری" در تشریح این خبر گفت: عوامل انتظامی شهرستان کنگاور با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان توانستند محور تردد یک محموله کاروانی کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی با اشاره به توقیف محموله پیش از رسیدن به شهرستان کنگاور، ادامه داد: چهار متهم در این ارتباط دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروها یک هزار و ۶۰۰ ثوب البسه فاقد مدارک مثبته گمرکی شد که کارشناسان ارزش آن را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ الهیاری با بیان اینکه مقصد این محموله کاروانی، استان های مرکزی کشور بوده است، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

محموله لوازم آرایشی قاچاق در جوانرود توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان کشف و دو متهم نیز در این ارتباط دستگیر شده اند.

سرهنگ "داریوش محمدی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی این انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت پیکان را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به انتظامی در بازرسی از خودرو سه هزار و ۲۵۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف و دو نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: ارزش کالای مکشوفه ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، متهمان نیز که محموله قاچاق را به قصد انتقال به استان های همجوار بارگیری کرده بودند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت و در چارچوب قانون همواره آماده است تا با قاچاقیان و اخلال‌گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

کشف ۱۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از توقیف محموله قاچاق سیگار قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا ملکی" اعلام کرد: عوامل انتظامی کلانتری نودشه و نوسود با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله کالای قاچاق شدند.

وی افزود: بر همین اساس اکیپی از ماموران کلانتری نودشه و نوسود به محور تردد کالای قاچاق در مسیر نودشه به سمت گردنه تته اعزام شدند و مسیر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چندین ساعت کنترل مسیر عبور کالای قاچاق، در نهایت محموله موردنظر در عملیات ضربتی پلیس متوقف شد.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و متهم نیز به دستگاه قضائی معرفی شد.

آمادگی پلیس راه برای تسهیل در تردد زائران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آمادگی کامل این یگان برای تسهیل در تردد، خدمت رسانی و امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ "محمد حیدری" در جلسه برنامه ریزی اربعین حسینی (ع) که در ستاد پلیس راه استان برگزار شد با بیان اینکه تردد زوار در اربعین امسال، از مرز خسروی نیز انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: اقدامات عمرانی نیمه ‌تمام بایستی قبل از آغاز مراسم اربعین به اتمام برسد تا شرایطی فراهم شود که امسال زائران در تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می پذیرد، گفت: با احصای نقاط ضعف و نیز تقویت نقاط قوت، برنامه های بهتر و دقیق تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خروجی رسمی مرز خسروی به عنوان یکی از مسیرها و کانون های اصلی تردد زائران برای شرکت در آیین اربعین حسینی است، بر لزوم افزایش تلاش ها برای تسهیل و تردد روان زائران و میزبانی مناسب آنها تأکید کرد.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان به تمهیدات این یگان برای کنترل تردد هنگام رفت و بازگشت زائران اشاره و تاکید کرد: تامین ایمنی مسیر تردد زائران به سمت عراق و عتبات عالیات در مرز خسروی، اولویت نخست پلیس راه استان کرمانشاه خواهد بود.

پلمب ۵ مرکز توزیع و استعمال مواد مخدر در سنقر

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از پلمب پنج باب منزل مسکونی به دلیل توزیع و استعمال مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" گفت: عوامل انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضائی، پنج باب منزل مسکونی که محل توزیع و استعمال مواد مخدر را شناسایی و پلمب کردند.

وی با اشاره به اینکه اماکن مورد نظر، مشکلات و مزاحمتهایی را برای ساکنان محل ایجاد کرده بود، افزود: در بازرسی از از محل های توزیع، دو کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۴ خرده فروش و مصرف کننده نیز دستگیر شدند، همچنین پنج دستگاه خودرو و موتورسیکت نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد