Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید استاندارانی با تعلق خاطر، متعهد و مسئولیت‌پذیر برای استان‌ها برگزیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان مرکزی با اشاره به عملکرد یک ساله مدیران و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای ارزیابی بر عملکرد یک ساله مدیران و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همینطور فرصتی است برای ورود مرور مجدد بر یاد و خاطره شهید رجایی، که اسوه و الگوی کارگزاران انقلاب نظام اداری کشور است که علیرغم دوره کوتاه مسئولیت خود در این کشور به قدری سالم، پرتلاش و با روحیه خدمت و تصدی به آموزه‌های دینی در نظام اداری کار انجام داد که اسوه و الگویی شد برای همه کارکنان و یاد و خاطره‌اش برای همه زنده ماند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افتخار منحصر به شهید رجایی نیست و بسیاری از عزیزان بوده‌اند که در عرصه خدمت در این مملکت آمدند و صادقانه تلاش کردند و مردم هم قدردان تلاش‌های این افراد هستند.

کریمی بیان کرد: در استان مرکزی مدیران و کارکنان صادق و پرتلاشی وجود دارد که قطعا تمام دستاورد‌های نظام اداری و بروکراسی کشور مرهون تلاش این افراد است.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان خدوم، صادق، سالم و پرتلاش و با انگیزه‌ای داریم که در هر سازمان و دستگاهی از دورافتاده‌ترین نقاط استان تا مرکز استان تلاش می‌کنند و امیدواریم روز به روز شاهد بهتر شدن شرایط در استان باشیم و خلاها و کاستی‌ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت دوازدهم در ابتدای راه است و قطعا باید این دوره از دولت ثمرات و دستاورد‌های بیشتر و بهتری برای کشور و استان داشته باشد و قطعا بخش عمده این دستاورد‌ها مرهون تلاش دستگاه‌های اجرایی است.

کریمی خاطرنشان کرد: در کنار خیل عظیم مدیران صادق و خدوم متاسفانه در گوشه و کنار دستگاه‌های اجرایی کسانی هستند که به واسطه ترجیح منافع خود به منافع ملی فساد را شکل می‌دهد.

وی اضافه کرد: در سطح ملی دولت به واسطه مشکلاتی از جمله بدنه حجیم و بزرگی که دارد در فصل ششم قانون برنامه ششم اختصاصی برای شفافیت و مبارزه به فساد تعلق پیدا کرده است و مواد 28 تا 30 این قانون ناظر بر این است و در ماده 28 تصریح شده که حداقل در طی برنامه 15 درصد از حجم دولت باید کاسته شود و حتی قید بیشتری بود بر ای اینکه در پایان سال دوم حداقل 5درصد از این هدف محقق شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازمه این امر یک رویکرد جدید در نظام اداری درباره شفافیت الزام دولت برای ایجاد سامانه‌ی شفاف پرداخت‌ها و نظام حقوق‌ها و شفافیت در معاملات دستگاه‌های دولتی برای پیگیری از فساد و جلوگیری از اثار سو تخلفات اختمالی درصد بسیار کمی از مدیران است.

کریمی بیان کرد: متاسفانه عده‌ای توصیه‌ها را آویزه گوش خود نمی‌کنند و فکر می‌کنند که اگر 4 روز بر سر کار و مقام آمده‌اند بار خود را از آن‌جا ببندد و جای تاسف است که می‌شنویم استانداری در صورتی که هیچ تعلقی به استان ندارد به استان وارد می‌شود و بعد خبردار می‌شویم که چندصد هکتار زمین برای خود گرفته و باغ پسته او امروز نشان‌دار است و همچنین افرادی بر سر کار می‌آیند که در استان علیرغم اینکه مدت زیادی از دوره تصدی آن‌ها نگذشته فرزندان خود را با وجود هزاران جوان تحصیل کرده بیکار و سالم و نخبه، بر سر کار می‌گمارند و حقوق‌های چند میلیونی برای آن‌ها درنظر می‌گیرند.

وی ادامه داد: این همان نگاهی است که به نام نگاه طعمه به مسئولیت یاد می‌شود و سبب نارضایتی مردم می‌شود که امیدواریم در دولت دوازدهم در امر مبارزه با فساد جدیت بیشتری داشته باشیم و در دوره مدیریتی جدید تلاش بیشتری مشاهده شود و عناصر گره گشا در استان قرار بگیرند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از خلا‌های اساسی که در استان مرکزی وجود دارد بحث استمرار نظام مدیریت و پاکسازی در دستگاه‌ها است که باید مورد توجه مدیریت ارشد استان قرار بگیرد که شرایطی فراهم شود که به بدنه کارشناسی دستگاه‌‎ها و رده‌های پایین‌تر امید و انگیزه برای پیشرفت سازمانی و ارتقا پیدا شود و تلاش‌ها در مسیر خدمت به مردم دنبال شوند.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی در مورد پیامدهای عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار مثال‌زدنی نیروهای مسلح با همراهی و حمایت تام و تمام مردم عزیزمان در این عملیات نشان داده شد، اظهار کرد: همچنین این عملیات ضربه‌پذیری و سست و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و ثابت شد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رئیس سازمان صداوسیما اظهار امیدواری کرد: پیروزی‌های نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فعالیت جدی کمیته مناسب سازی با هدف رفاه افراد آسیب پذیر 
  • تقدیر از مسئولیت‌پذیری فراجا/ برخی مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است