Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:32:35 GMT

پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۰۱۷۵

پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران صادر شد

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی – فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروانه فعالیت موزه بانک ملی ایران را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این پروانه فعالیت موزه بانک شش ماهه بود که اکنون با اتمام مراحل راه اندازی و افتتاح رسمی، پروانه فعالیت آن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این مجوز که به شماره مجوز ۱۸۸۰۲/۹۶۲۵۰۳ و به تاریخ ۱۳۹۶/۶/۷ صادر شده، آمده است: نظر به بخشنامه ۱۰۱۰۱۵/۴۵۰۱۱ مورخ ۱۳۸۹/۵/۹ معاون اول محترم رئیس جمهور، پروانه تاسیس موزه بانک ملی ایران به آدرس خیابان فردوسی، نرسیده به چهار راه استانبول، ادارات مرکزی بانک ملی، ساختمان صندوق پس انداز وابسته به بانک ملی ایران تمدید می گردد.

اعتبار این پروانه از تاریخ صدور به مدت سه سال شمسی بوده و قابل تمدید است.

موزه بانک ملی ایران در مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مقامات ارشد کشوری افتتاح شد.

بازدید این موزه شنبه تا چهارشنبه بجز ایام تعطیل، از ساعت ۱۳ الی ۱۷ برای عموم آزاد است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت ماه، گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقاء سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد. 

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان سینما آزاد است.

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد