Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشبولتن نیوز،طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو از مرداد سال گذشته در نصف جهان و در خیابان چهارباغ عباسی اجرایی شد و تاکنون نیز ادامه داشته است، به همین جهت سه‌شنبه‌های هر هفته خیابان‌های منتهی به چهارباغ عباسی مسدود می‌شود.

به گفته علیرضا صلواتی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خوشبختانه هر هفته شاهد افزایش استقبال شهروندان از اجرای این طرح هستیم به‌طوری‌که طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده، شهروندان رضایتمندی ۹۰ درصدی و نمره ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ خود را به طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد کسبه چهارباغ نیز از این طرح ابراز رضایتمندی و خشنودی کرده‌اند، افزود: استقرار پارک آموزش ترافیک، برنامه‌های ویژه کودکان، برگزاری مسابقه‌های مختلف، بازی‌های فکری، اجرا، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، استقرار اتوبوس سلامت، نمایشگاه دوچرخه و اسکوتر ازجمله برنامه‌های سه‌شنبه‌های بدون خودرو در اصفهان است.

صلواتی اضافه کرد: امسال سه‌شنبه‌های بدون خودرو در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرایی و ۱۵ گذر فرهنگی در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان ایجاد می‌شود، زیرا معتقدیم سه‌شنبه‌های بدون خودرو باید به همه نقاط شهر از شمال تا شرق، جنوب و غرب شهر اصفهان تسری یابد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیشنهاد اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در خیابان‌های نظر شرقی منطقه ۵، خیابان سلمان در منطقه ۱۵ و خیابان ابوذر در منطقه ۱۱ ارائه‌شده و اقدامات ترافیکی آن با همکاری پلیس راهور در حال انجام است تا این خیابان‌ها در روزهای سه‌شنبه به پیاده راه تبدیل شوند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در دیدار «حجت‌الاسلام اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اهالی منطقه ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر که با حضور نمایندگان شعب دادگستری، شوراهای حل اختلاف و محاکم مختلف رسیدگی به جرایم و تخلفات در استان، همچنین مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در مسجد حضرت رسول (ص) برگزار شد، اظهار کرد: این دیدار به‌منظور تبیین وظایف دادگستری، دستگاه‌ها و ادارات زیر مجموعه آن برگزار شد.

وی افزود: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دیدار اهالی محل سوالات خود را به صورت شفاهی و مکتوب با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند و مقرر شد این موارد برای بررسی و رفع مشکل به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

کشانی ادامه داد: در ادامه این دیدار، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان، رؤسای سایر دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در منطقه برگزار و مطالبات اهالی پیگیری می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این برنامه موارد مربوط به شهرداری توسط اهالی مطرح و دستور بررسی و پیگیری‌های لازم صادر شد.

کد خبر 749921

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان