Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:31:41 GMT

گلزنی رایان تفضلی در لیگ انگلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۱۱۰۸

گلزنی رایان تفضلی در لیگ انگلستان

رایان تفضلی مدافع ایرانی تیم پیتربورگ انگلستان شب گذشته با گلی که به ثمر رساند در به دست آمدن پیروزی و کسب سه امتیاز تیمش نقش مهمی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یک بازیکن ایرانی دیگر حاضر در رقابت های اروپایی با گلزنی در یک بازی حساس از رقابت های لیگ دسته اول انگلستان درخشید. رایان تفضلی مدافع 25 ساله ایرانی تیم پیتربورگ یونایتد در بازی تیمش برابر میلتون کینس یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند تا یکی از بهترین های این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رایان تفضلی در این بازی در دقیقه 47 نیمه دوم و روی یک ارسال کرنر توانست با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند.


تفضلی با 195 سانتیمتر قد شماره 5 تیم پیتربورگ را به تن می کند که اکنون با 7 امتیاز از 5 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. او با 25 سال سن رویای رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران را دارد و شاید کارلوس کی روش در آستانه مسابقات جام جهانی این مدافع جوان و بلند قد حاضر در لیگ دسته اول انگلستان را به تیم ملی دعوت کند.


تفضلی پدری ایرانی و مادری انگلیسی دارد. اومتولد سال 1991 است و فوتبال پایه اش را از مدرسه پرورش استعداد شهر ساتن یعنی ساوتهمپتون شروع کرد. باشگاهی که تئو ولکات، آلکس اوکسلید چمبرلین و گرت بیل از محصولات آن هستند. او همان طور که گفته شد رویای حضور در تیم ملی ایران را دارد و ادامه درخشش در لیگ دسته اول شاید او را به پیراهن تیم ملی برساند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی فخریان گلزن جوان شمس آذر پس از پایان بازی با استقلال گفت: وقتی که سه گل دریافت کردیم، بازی برایمان خیلی سخت شد. خوب توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم و گلم را نیز به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

ویدئو: 330469

او در مورد اینکه چند سال سن دارد، گفت: من ۲۰ ساله هستم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام تاکنون دو بار در لیگ برتر گلزنی کنم.

وی درخصوص اینکه جو بازی را چگونه دیده و فراز امامعلی اعتقاد داشته جو استادیوم برای برخی از بازیکنان شمس آذر سنگین بوده است، پاسخ داد: این حرف درست است. برای جوانانی مثل من که چنین جوی را ندیده ایم، خیلی سخت بوده است.

فخریان درباره اینکه ادامه فصل را با شمس آذر چگونه می‌بیند، گفت: ما کادر فنی خیلی خوب و کادر مدیریتی عالی داریم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من نیز توانستم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

بازیکن شمس آذر درباره اینکه با گلزنی برابر استقلال امشب را نمی‌تواند بخوابد، گفت: بله واقعا همینطور است. زمانی که توپ را گرفتم چرخیدم و روی پای چپم آوردم، سپس با یک شوت توانستم دروازه را باز کنم.

فخریان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مقابل پرسپولیس و سپاهان نیز درخششش را تکرار کند، توضیح داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زمان همه چیز را مشخص می‌کند. هرچه که خدا بخواهد رخ میدهد.

دیگر خبرها

  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی