Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل و مشغول به کار و خدمت به مردم شده اند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم و علمی کشور نقش مهمی در پرورش و تربیت نیروهای علمی و کارآمد در جامعه برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل درویشی یکی از راهکارهای مهم این دانشگاه برای اشتغالزایی و کمک به رشد و توسعه جامعه در همه عرصه‌ها را راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری و کمک به توسعه این مرکز برای اجرای طرح‌های دانش‌بنیان دانست.

وی افزود: تاکنون طرح‌های بسیار خوبی برای اجرا به این مرکز ارسال شده که می‌تواند با ایجاد اشتغال پیشرفت جامعه را در پی داشته باشد.

در ادامه این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود از دانشجویان فارغ‌التحصیل با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

جشن دانش‌آموختگان واحد الیگودرز برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود