Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@06:33:30 GMT

نظرمحمدي: تيم‌هاي کمالوند متکي به ستاره هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۳۶۰۵

خبرگزاري آريا - سرمربي سپيدرود رشت معتقد است صنعت نفت آبادان با ستاره‌ها موفق مي‌شود و تکيه بر کار تيمي ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، علي نظرمحمدي در نشست خبري قبل از بازي با صنعت نفت آبادان گفت: خوشحال هستم که با انجام بازي‌هاي هفته ششم، ليگ دوباره براي سپيدرود شروع شد؛ متاسفانه بعد از بازي برابر سپاهان در سي و يکم مردادماه که تيم ما روند خوبي داشت و توانست از دو مسابقه آخر که يکي از آنها خارج از خانه هم بود، امتياز گرفت، وقفه 18 روزه خللي در کار سپيدرود به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: شکست برابر ملوان در جام حذفي، شرايط خوب ما از نظر روحي و فني خراب شد و باز هم با توجه به اينکه اين مسابقه را انجام داديم در شرايطم مسابقه قرار گرفتيم ولي فکر مي‌کنم بازيکنان ما با انگيزه‌شان، مي‌خواهند باخت در دربي سنتي گيلان را جبران کنند و براي سومين هفته متوالي ليگ برابر صنعت نفت با امتياز از زمين خارج شويم.
سرمربي سپيدرود رشت اضافه کرد: ما ميزبان هستيم و آناليز خوبي روي بازيکنان و ستاره‌هاي صنعت نفت داشتيم؛ مي‌دانيم اين تيم و در کل تيم‌هاي آقاي کمالوند به کار تيمي تکيه ندارند و با در اختيار داشتن ستاره‌ها موفق مي‌شوند و ما بايد با مهار کردن آنها که با کيفيت هستند، با برنامه خودمان و استفاده از نقاط ضعف اين تيم به برتري برسيم.
نظرمحمدي در خصوص تمرين طولاني مدت قبل از بازي با ملوان ابراز کرد: روز پنج‌شنبه پيش از اين مسابقه تا شب در محل تمرين بوديم اما کار ما 65 دقيقه طول کشيد و روز جمعه نيز 40 دقيقه تمرين داشتيم و با بازيکنان کناري هم تنها 5 دقيقه بيشتر از اين زمان، تمرين انجام داديم؛ شايد يکي از دلايل خستگي بچه‌ها همين مسئله باشد ولي بايد بدانيم برنامه‌ريزي ما براي ديدار با صنعت نفت که هدف اصلي سپيدرود هم حفظ تيم در ليگ برتر است، شرايط خوبي داشته باشيم؛ البته رفتن بازي به وقت‌هاي اضافه کار ما را سخت کرد و غافلگير شديم.
او هر بازيکن، مربي و انساني حق انتخاب آينده خود را دارد و آقاي حق‌شناس هم براي آينده ورزشي و فوتبالي خود و با توجه به اينکه از بازيکني خداحافظي کرد، اين حق را داشت براي مربيگري تصميم‌گيري کند؛ همانطور هم که ما ابتداي فصل با او توافق کرده بوديم قرار شد به کادر فني تيم اضافه شود ولي متاسفانه بعد از بازي با پيکان روند به گونه‌اي پيش رفت که اين همکاري ميسر نشد و براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم؛ اگر سهيل حق‌شناس ناراحت هم باشد بايد قبول کنيم او جزئي از خانواده سپيدرود است و براي آن زحمت کشيد.
سرمربي سپيدرود پيرامون حضور جلال چراغپور به‌عنوان مدير فني تيم اذعان کرد: قرار بود اين همکاري فصل قبل ميسر شود ولي متاسفانه به دليل ناپختگي‌هايي که برخي سايت‌هاي متصل به سپيدرود انجام دادند و مصاحبه‌هاي غير حرفه‌اي و کم تجربه‌اي که داشتند، آقاي چراغپور ناراحت شد و اين همکاري صورت نگرفت؛ پس از بازي با گسترش فولاد ايشان با من تماس گرفتند و خواهان کمک به تيم ما شدند و از آنجايي که بنده در استيل آذين و پاس همدان تجربه کار با ايشان را داشتم، بنده هم ابراز علاقه کردم.
نظرمحمدي ادامه داد: به دليل شرايط باشگاه اين کار 15 روز به تعويق افتاد و بعد از بازي با ملوان، با توجه به اينکه آقاي روانخواه نيز از کادر فني رفته بودند قرار بر همکاري با آقاي چراغپور شد تا از تجربه ايشان و آناليزهايي که انجام مي‌دهند، بهره ببريم.
وي درباره ابراز ناراحتي برخي بازيکنان براي حضور در ترکيب گفت: از عملکرد برخي از بازيکنان در بازي با ملوان اصلا رضايت ندارم و در ترکيب تيم مقابل صنعت نفت قطعا تغييراتي خواهيم داشت؛ پيرامون غلامرضا رضايي هم بايد بگويم به دليل اتفاقات پس از بازي و گفت‌وگويي که بين او با هواداران رقم خورد، اين بازيکن فعلا در جمع ما حضور ندارد تا باشگاه در اين خصوص تصميم بگيرد؛ پس از تصميم‌گيري در اين باره موضوع به اطلاع هواداران و رسانه‌ها مي‌رسد.
سرمربي سپيدرود پيرامون دخالت برخي هواداران در مسائل تيمي و برهم زدن آرامش بازيکنان اظهار کرد: درست است که سپيدرود يک تيم پرهوادار است و صاحبان اصلي تيم هم هواداران هستند اما بايد جايگاه‌ها را تعريف شده بدانيم و تماشاگر بايد در خصوص بازي، کادر فني، بازيکنان و ... در جايگاه خودش صحبت کند؛ احساس من اين است که در يکي، دو فصل گذشته هواداران به دليل برخي حساسيت‌ها بيش از اندازه به تيم نزديک مي‌شوند و مي‌خواهند در خصوص تصميمات باشگاه، مديريت، کادرفني و بازيکنان اظهار نظر کنند؛ فکر مي‌کنم در فوتبال حرفه‌اي اين کار درست باشد.
نظرمحمدي تاکيد کرد: هوادار در جايگاه خود قابل احترام است و بارها و بارها به دلخوشي و سرمايه خود(هواداران) گفتيم ممنون آنها هستيم که در سرما و گرما حمايت مي‌کنند؛ اگر هم انتقادي از کادر فني داشته باشند به ديده منت قبول مي‌کنيم و آنها را مي‌شنويم ولي بايد صبوري پيشه کنند تا کادر فني و بازيکنان با آرامش با کيفيت بالا کارشان را ادامه دهند.
او در خصوص جوانان و استفاده از آنها در تيم اظهار کرد: از بازي فردا جوانگرايي را به مرور زمان مشاهده خواهيد کرد؛ به دليل اينکه کارت بازي دو بازيکن جوان صادر نشده کنار ما نيستند اما قطعا از جوانان تيم‌هاي پايه در ادامه راه بهره خواهيم برد و هرگونه شکست و عواقب را بر گردن مي‌گيرم چون هيأت مديره باشگاه و هواداران از من درخواست کردند جوانگرايي را شروع کنيم و پشت من مي‌ايستند که اين مسئله به من اعتماد به نفس مي‌دهد تا اين اقدام را انجام دهم.
سرمربي سپيدرود ابراز کرد: اعتماد به جوان تبعات دارد ولي همين جوان بعضا کارهايي غير ممکن انجام مي‌دهد و اميدوار هستيم سپيدرود با تکيه بر اين موضوع روزهاي بهتري داشته باشد.
گفتني است، فراز کمالوند به دليل تاخير در پرواز تهران- رشت به نشست خبري قبل از بازي با سپيدرود نرسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند