Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:55:25 GMT

واکنش قاضي شهرياري به اظهارات والدين بنيتا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۴۲۰۷

خبرگزاري آريا - قاضي شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنيتا مبني بر بي خبري از قرار منع تعقيب صادر شده براي متهم رديف دوم اين موضوع به آنها ابلاغ شده است.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پدر و مادر دختر بچه هشت ماهه امروز در پايان جلسه دوم رسيدگي به اتهامات عاملان قتل فرزندشان اظهاراتي درخصوص نحوه ابلاغ قرار منع تعقيب متهم رديف دوم پرونده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضي شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنيتا مبني بر بي خبري از قرار منع تعقيب صادر شده براي متهم رديف دوم اين موضوع به آنها ابلاغ شده است.
پدر و مادر دختر بچه هشت ماهه امروز در پايان جلسه دوم رسيدگي به اتهامات عاملان قتل فرزندشان اظهاراتي درخصوص نحوه ابلاغ قرار منع تعقيب متهم رديف دوم پرونده داشتند.
قاضي شهرياري سرپرست دادسراي امور جنايي تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: برخلاف اظهار نظر پدر و مادر بنيتا مبني بر بي خبري از منع تعقيب متهم رديف دوم اين موضوع به آنها ابلاغ شده است.
وي با اشاره به اين مطلب که اظهارات انها فاقد ارزش قضايي است گفت: اين خانواده در فضايي احساسي و تحت تأثير القائات ديگران به دروغ گفته‌اند که اين موضوع به آنها ابلاغ نشده است.
شهرياري افزود: اين در حالي است که دستخطي از پدر و مادر بنيتا در پرونده وجود دارد که به خط خود نوشته‌‌اند نسبت به قرار منع تعقيب متهم رديف دوم از اتهام قتل اعتراضي ندارند.
سرپرست دادسراي امور جنايي تهران تصريح کرد: برخلاف آنکه اين افراد ادعا کرده اند من از آنها امضايي گرفته ام و برگه هاي منع تعقيب را من به آنها داده ام بايد بگويم که آخرين ديدار من با مادر و پدر متهم در تاريخ 12 مرداد بوده در حالي که قرار منع تعقيب 14 مرداد صادر شده است.
وي افزود: فارغ از اينکه ابلاغ چنين احکامي به شاکي از وظايف نماينده دادستان يا سرپرست مجتمع نبوده است بايد بگويم که بازپرس پرونده اين موضوع را به آنها ابلاغ کرده و از آنها دستخط گرفته است.
نماينده دادستان تهران گفت: به خانواده بنيتا توصيه مي‌کنيم که چنين جنجال آفريني‌ها و هياهوها کمکي به آنها نمي‌کند و بايد بدانند که چنين اظهاراتي مي‌تواند موجب آن شود که آنها تعقيب قضايي شوند.
فارس
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید

به گزارش خبرآنلاین رضا نصری حقوقدان بین‌الملل با انتشار پیامی نوشت:

خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند!

تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعاهای بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران - در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روزهایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشورهای جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نمایندهخ مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898620

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید