Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:17:34 GMT

آدم‌ربایی منجر به قتل در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۳۴۴۰۴

آدم‌ربایی منجر به قتل در تهران

قاضی شهریاری با بیان اینکه این فرد را در بازداشت نگه داشتیم و از او تحقیقات را به عمل آوردیم تا اینکه امروز متهم به قتل پسر یازده ساله اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از دریافت یک مورد گزارش گم‌شدگی پسربچه یازده ساله در میدان راضی خیابان رباط کریم خبر داد و گفت به محض دریافت این گزارش تیم‌های تخصصی دادسرای امور جنایی تهران کار خود را شروع کردند و در همان ساعات اولیه به جوانی بیست‌و سه ساله که در رو به روی پارکی که پسر یازده ساله مفقود شده بود مظنون شده و وی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی شهریاری در ادامه افزود : دست این فرد در هنگام بازداشت باندپیچی شده بود و وی علت زخمی شدن دستش را خورد کزدن گوشت و مرغ اعلام کرد.
قاضی شهریاری با بیان اینکه این فرد را در بازداشت نگه داشتیم و از او تحقیقات را به عمل آوردیم تا اینکه امروز متهم به قتل پسر یازده ساله اعتراف کرد.
متهم بیست و سه ساله در بیان محل اختفای جسد طفره میرفت و هربار یک آدرس را اعلام می‌کرد تااینکه امروز اعتراف کرد جسد را به جاده قم منتقل کرده است.
در اعزام تیم‌های تجسس به محل اعلام شده از سوی متهم سرانجام تیم تجسس جسد پسر یازده ساله را در حالی که پتو پیچ شده بود در 55 کیلومتری جاده قم به تهران پیدا کرد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در ادامه افزود در همین رابطه یکی از فامیل‌های متهم که در انتقال جسد به جاده قم به وی کمک کرده بود دستگیر و بازداشت شد.
قاضی شهریاری در پایان گفت: جسد به منظور آزمایشات تخصصی به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است. منبع: میزان ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا